Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #180 Gepost op: 25 februari 2008, 21:26:17 »
Ik vind het jammer dat maoz bij a'dam centraal weg is :( En ze komen niet meer terug.
Ik dacht eerst dat ze tijdelijk weg zouden gaan ivm al die werkzaamheden daar, maar ze komen dus niet terug vertelde een andere maoz.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #181 Gepost op: 25 februari 2008, 21:59:09 »
Ik vind het jammer dat maoz bij a'dam centraal weg is :( En ze komen niet meer terug.
Ik dacht eerst dat ze tijdelijk weg zouden gaan ivm al die werkzaamheden daar, maar ze komen dus niet terug vertelde een andere maoz.

maar misschien wel in t nieuwe station of anders in de buurt? Er zat er ook nog 1 in t zijstraat van t damrak, maar die was al vlug weg.
,,,,فلافل

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #182 Gepost op: 25 februari 2008, 22:34:06 »
Ik begreep dat ze helemaal daar niet meer terugkomen. Maar ik hoop dat ze wel nog ergens daar komen.

In die zijstraat was idd snel weg. HEt makkelijke van die maoz voor centraal was dat die vlak naast de bushalte was. Dus wel zo makkelijk als ik wat laat was en nog moest eten.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #183 Gepost op: 26 februari 2008, 17:15:50 »
Maoz staat op het punt failliet te gaan. Althans, die in Nijmegen.
Hmm, net als LL vind ik het wel bijna altijd druk als ik er kom, maar misschien moet ik toch maar eens vaker gaan, voor de goede zaak zeg maar.  8)

Kiwi

Re:Maoz
« Reactie #184 Gepost op: 26 februari 2008, 17:35:34 »
Ik lunch regelmatig bij de Maoz in Rotterdam, maar daar is het ook nooit druk (als ik er ben). Toch zijn ze altijd op zoek naar nieuw personeel (en wordt er regelmatig iemand ingewerkt), dus zal het misschien op andere tijden wel druk zijn?

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #185 Gepost op: 26 februari 2008, 17:48:21 »
Ik lunch regelmatig bij de Maoz in Rotterdam, maar daar is het ook nooit druk (als ik er ben). Toch zijn ze altijd op zoek naar nieuw personeel (en wordt er regelmatig iemand ingewerkt), dus zal het misschien op andere tijden wel druk zijn?

Of ze hebben gewoon een groot verloop van personeel omdat de werknemers zich vervelen door een tekort aan klanten en maar op zoek gaan naar een andere baan.
Eet gezond & eet taartjes

Kiwi

Re:Maoz
« Reactie #186 Gepost op: 26 februari 2008, 18:03:40 »
Ik zie eigenlijk altijd maar 1 man die er werkt, en die werkt al die nieuwelingen ook in. Dus of hij is de enige die overdag werkt en al die andere werken allemaal 's avonds of in het weekend, of er is inderdaad zo'n groot personeelsverloop.

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Maoz
« Reactie #187 Gepost op: 06 april 2008, 21:51:39 »
Als wij er langslopen -Rotterdam- op weg naar de Slegte (en soms daar gaan eten) dan zien we altijd een vrouw (Japanse?) daar werken.
Groetjes, Antje

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Maoz
« Reactie #188 Gepost op: 19 april 2008, 09:24:59 »
maar misschien wel in t nieuwe station of anders in de buurt? Er zat er ook nog 1 in t zijstraat van t damrak, maar die was al vlug weg.

O, misschien is ie dan terug? Ik heb er eergisteren nog een falafel gehaald. Even kijken welke zijstraat dat is... Het moet haast wel de Oudebrugsteeg zijn.


Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #189 Gepost op: 19 april 2008, 10:37:19 »
He! Dan moet ie echt net terug zijn, want een maand of 2 geleden was ie er zeker nog niet. Nou mooi.
,,,,فلافل

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #190 Gepost op: 19 april 2008, 16:27:07 »
Ik ga maandag direct kijken of dat echt zo is :)
Zou super zijn als die daar zit :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Maoz
« Reactie #191 Gepost op: 19 april 2008, 18:07:23 »
Ik ga maandag direct kijken of dat echt zo is :)
Zou super zijn als die daar zit :)

Gij twijfelt aan mijn vermogens om fata morgana's en werkelijkheid uit malkander te houden? Mooi is dat! :)

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #192 Gepost op: 19 april 2008, 19:25:23 »
In Amsterdam weet je het maar nooit he wat iemand wel of niet gezien heeft.. met al die coffeeshops en andere afleiding ;)
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #193 Gepost op: 21 april 2008, 22:20:10 »
Top! :)
Vandaag weer lekker maoz falafel gegeten :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #194 Gepost op: 20 juni 2008, 18:50:48 »
De Maoz in de A'damse vd Helststraat is weer weg, er zit nu een andere falafeltent.
,,,,فلافل

a-willem

Re:Maoz
« Reactie #195 Gepost op: 20 juli 2008, 09:41:24 »
leuke tent die Maoz
in rotterdam heb ik een pitabroodje met falafel gegeten en je had een salade bar vol met sausjes, groente en weet ik wat allemaal wat er erbij kon doen.
Ik zal zeker terugkeren  :)

Offline Vega-Robbie

  • ***
  • 144
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #196 Gepost op: 23 december 2008, 23:36:57 »
Afgelopen weekend in London (UK) kennis gemaakt met de MAOZ.

Zowel voor een gewoon gezond broodje Falafel als de wat minder gezonde -maar lekkere dikke Vlaamse frieten- kun je terecht bij MAOZ. Goed eten, snelle bediening en een redelijk prijs. Een menu bestaande uit rijkelijk broodje Falafel, portie Vlaamse frieten als een blikje frisdrank kostte GBP 5,95 per persoon. Volgens mij is dat nog goedkoper dan de Mac Shit.

Aanrader de MAOZ wat mij betreft. Hun adres in Londen is: Old Compton St, London. Dit is vlakbij Piccadilly Circus.

p.s. er zit ook een goede Vegetarische Tai in deze straat.

Van beide bovenstaande zaken is het vertrouwde eraan dat ze uitsluitend vegetarische producten verkopen, ofwel geen kans op vermenging.

Nu ik de MAOZ heb ontdekt herinner ik me het logo in Dordrecht te hebben gezien van een zaak die na korte tijd al bleek te zijn verdwenen. Volgens mij is er bij veel nog te weinig bekendheid en zou MAOZ een marketingoffensief moeten inzetten. Ook ik ben in die tijd nooit bij de MAOZ in Dordt geweest, uit onbekendheid... ??? :P :-[

Groet,

Robert
« Laatst bewerkt op: 25 december 2008, 00:59:14 door Vega-Robbie »

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #197 Gepost op: 23 december 2008, 23:49:47 »
Een menu bestaande uit rijkelijk broodje Falafel, portie Vlaamse frieten als een blikje frisdrank kostte GBP 5,95 per persoon. Volgens mij is dat nog goedkoper dan de Mac Shit.

Een big mac menu is ongeveer 5 euro geloof ik. Nu staat de pond laag, maar nog niet onder de euro. Evengoed is de Maoz best redelijk geprijsd.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #198 Gepost op: 28 december 2008, 10:38:31 »
Ik betaalde gisteren 7,35 bij de Maoz Groningen voor een broodje falafel en een patat met :(

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #199 Gepost op: 28 december 2008, 17:57:54 »
Ik betaalde gisteren 7,35 bij de Maoz Groningen voor een broodje falafel en een patat met :(

Ja de falafel is nu 4,50 ofzo. Maar ja alles wordt duurder  :( Het is nog wel erg lekker.
,,,,فلافل