Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vega-Robbie

  • ***
  • 144
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #200 Gepost op: 28 december 2008, 22:12:21 »
Ik betaalde gisteren 7,35 bij de Maoz Groningen voor een broodje falafel en een patat met :(
En een drankje erbij neem ik aan ::)
« Laatst bewerkt op: 29 december 2008, 11:51:48 door Sander »

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #201 Gepost op: 28 december 2008, 23:16:35 »
Nope, zonder drinken.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #202 Gepost op: 29 december 2008, 12:40:49 »
Maar dan kun je toch beter zo'n falafelmenu nemen? Volgens mij is dat even duur met drinken maar misschien heb ik t mis, of hebben ze dat menu niet in Groningen.
,,,,فلافل

Offline Vega-Robbie

  • ***
  • 144
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #203 Gepost op: 30 december 2008, 20:16:25 »
Een compleet menu (de grootste versie) was vorige week in London bij MAOZ GBP 5,95. Met momenteel de EURO gelijkwaardig aan de Pond is dat een aantrekkelijk prijsje.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #204 Gepost op: 30 december 2008, 20:19:43 »
De ene Maoz is de andere niet, helaas.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #205 Gepost op: 14 januari 2009, 11:34:21 »
Afgelopen weekend in London (UK) kennis gemaakt met de MAOZ.

Zowel voor een gewoon gezond broodje Falafel als de wat minder gezonde -maar lekkere dikke Vlaamse frieten- kun je terecht bij MAOZ. Goed eten, snelle bediening en een redelijk prijs. Een menu bestaande uit rijkelijk broodje Falafel, portie Vlaamse frieten als een blikje frisdrank kostte GBP 5,95 per persoon. Volgens mij is dat nog goedkoper dan de Mac Shit.

Aanrader de MAOZ wat mij betreft. Hun adres in Londen is: Old Compton St, London. Dit is vlakbij Piccadilly Circus.

p.s. er zit ook een goede Vegetarische Tai in deze straat.

Van beide bovenstaande zaken is het vertrouwde eraan dat ze uitsluitend vegetarische producten verkopen, ofwel geen kans op vermenging.

Nu ik de MAOZ heb ontdekt herinner ik me het logo in Dordrecht te hebben gezien van een zaak die na korte tijd al bleek te zijn verdwenen. Volgens mij is er bij veel nog te weinig bekendheid en zou MAOZ een marketingoffensief moeten inzetten. Ook ik ben in die tijd nooit bij de MAOZ in Dordt geweest, uit onbekendheid... ??? :P :-[

Groet,

Robert

de in dordt was van dezelfde eigenaar als die in Rotterdam... en uhm ja hoe zal ik het aardig zeggen  ::) die eigenaresse is een beetje vreemd... meeste mensen de ingewerkt worden komen niet door hun proeftijd heen... omdat ze hun werk niet goed doen  ::) dat je dan wel moet uitleggen he je het wel moet doen komt niet bij haar op.... moet dd zeggen dat toen ik er nog werktte (een blauwe maandag best lang geleden) er ook geen kip kwam... dordt was toen de beste van de twee...
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Esther

Re:Maoz
« Reactie #206 Gepost op: 14 januari 2009, 15:43:46 »
Ik ga dit weekend naar een vriendin in Amsterdam, lijkt me leuk en vooral lekker om eens naar Maoz te gaan.. Maar dat menu op hun site (http://www.maozveg.com/uploaded_files/maoz_menus.pdf) is dus overal anders?
Nog do's en don'ts?

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #207 Gepost op: 14 januari 2009, 18:11:47 »
Ik ga dit weekend naar een vriendin in Amsterdam, lijkt me leuk en vooral lekker om eens naar Maoz te gaan.. Maar dat menu op hun site (http://www.maozveg.com/uploaded_files/maoz_menus.pdf) is dus overal anders?
Nog do's en don'ts?

Nou er is niet echt veel menu.. je kunt wel maoz met aubergine ofzo nemen, maar ik zou gewoon de gewone maoz nemen en dan niet de kleine maar de gewone. En veel salade opscheppen (je mag steeds refills nemen). En er is dus nauwelijks zitplek he. Die op de leidsestraat heeft ietsje meer zitplek dan die op de Munt.
,,,,فلافل

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Maoz
« Reactie #208 Gepost op: 14 januari 2009, 18:19:12 »
En veel salade opscheppen (je mag steeds refills nemen).
'Ollander!
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Esther

Re:Maoz
« Reactie #209 Gepost op: 16 januari 2009, 16:30:52 »
:D Dankje. Wss wordt het een weekendje later ivm griep maar dankjewel!

Offline Dame Noire

  • ***
  • 326
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #210 Gepost op: 04 juni 2009, 12:20:26 »
Mijn eerste Maoz ervaring 8) Broodje falafel dus, met salade en gebakken aubergine, en tahin-saus. Lekker, maar vond het toch vrij duur: 5 euro, bij de doorsnee kebabzaak krijg ik hetzelfde (maar minder lekker, zullen de puristen nu zeggen :P) zonder salade voor 2,95.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #211 Gepost op: 04 juni 2009, 15:25:57 »
Mijn eerste Maoz ervaring 8) Broodje falafel dus, met salade en gebakken aubergine, en tahin-saus. Lekker, maar vond het toch vrij duur: 5 euro, bij de doorsnee kebabzaak krijg ik hetzelfde (maar minder lekker, zullen de puristen nu zeggen :P) zonder salade voor 2,95.


Welke vestiging was dat? Ik dacht dat het in A'dam 4,50 was namelijk. Maar misschien ben ik abuis  :). En die salade maakt natuurlijk wel veel goed  ;D
,,,,فلافل

Offline Dame Noire

  • ***
  • 326
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #212 Gepost op: 04 juni 2009, 22:56:06 »
Het was in Leiden. Een klein broodje is inderdaad 4,50, maar met aubergine erbij wordt het 5 euro. (En dat was één stukje!) Maar de salade was inderdaad lekker, vooral de worteltjes in een soort van pittige saus. Dus ik zal mij over mijn innerlijke zuinige Hollander heen zetten ;).

Re:Maoz
« Reactie #213 Gepost op: 08 juni 2009, 11:49:16 »

MAOZ is de lekkerste falafel die er is maar het is idd wel zonde dat de prijs in de afgelopen 2 jaar toch vrij flink is gestegen.

Nou is het nog steeds een superdeal als je (zoals ik) 3 keer salade opschept maar toch.

Neem ook het volkoren broodje want dat is een stuk lekkerder.

In A'dam ga ik bijna altijd naar die in de Leidsestraat maar er is nu ook een goede in een zijstraatje v.h. Damrak.

Overal hetzelfde menu idd maar de ene vestiging bakt het soms wat lekkerder dan de andere en bij sommige is de saladebar wat uitgebreider.

Groeten,

Sam

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #214 Gepost op: 15 juni 2009, 12:11:23 »
Ik heb wat overbodige opmerkingen verwijderd.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #215 Gepost op: 27 november 2009, 15:50:40 »
In Groningen is de maoz dicht. Althans op de plek waar die eerst zat. Weet iemand of die verplaatst is?
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #216 Gepost op: 28 november 2009, 00:41:14 »
maar er is nu ook een goede in een zijstraatje v.h. Damrak.


Niet meer :(
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #217 Gepost op: 30 oktober 2011, 10:41:20 »
L. merkte scherp op na De Heinekenontvoering te hebben gezien: "zou de Maoz er in 1983 echt al hebben gezeten?"

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #218 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:39:10 »
Wikipedia leert dat de eerste er in 1991 was :)
Overigens grappig dat het nu Maoz Vegetarian heet, maar dat de Maoz in Leiden een tijd niet alleen vegetarisch was.