Vegatopia Forum

Veganistisch en glutenvrij

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Veganistisch en glutenvrij
« Reactie #20 Gepost op: 26 januari 2005, 17:06:36 »
Het werd (helaas niet zo uitgebreid)... curry!

Omdat ik maar een uur tijd had om boodschappen te doen en te koken, is het wel allemaal in de gemak-dient-de-mens versie gegaan, maar dit stond er uiteindelijk op tafel:

Groentecurry (met vast allemaal ingredienten die waarschijnlijk niet in een curry thuis horen :heehee: , maar dus groente en een pot Patak) met milde-gekruide-tofu van AH en rijst, een salade van lekkere sla, gedroogde tomaatjes, kappers, tomaat en dressing en schaaltjes met geroosterde pijnboompitten, geroosterde zonnebloempitten, cashewnoten en mini-papadums (bleken ze zelfs twee kant-en-klare soorten van te hebben, maar verse of die van Patak uit de magnetron zijn wel veeeel lekkerder).

:yummie: !

En het viel erg in de smaak  :D

A. zei wel tien keer dat ie het zo lekker vond. Eentje vond het geloof ik net iets te scherp (ik vond het zelf ook aan de scherpe kant...), maar wel lekker.

En... toen de pan bijna leeg was, vroeg A. of er nog zo'n stukje vlees in zat.  ;D Zijn vriendin begon te lachen en zei: 'je weet toch wel dat zij geen vlees eet?' 'He, is dat geen vlees dan?!?'

Ok, dit was volgens mij een grapje/verdekt compliment, maar toen hij vroeg wat het dan was en ik antwoordde 'tofu', had ik heel graag een fototoestel willen hebben. Nog nooit zo snel iemands uitdrukking van 'hm, kijken of er nog zoeiets lekkers in de pan zit' naar 'neeeeeee, gadverdamme, heb ik dat echt gegeten?!' zien veranderen :schater: :schater: :schater: :heehee: :laugh: :laugh:
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call