Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Vreetbuien / teveel boodschappen, wat doe je eraan?
Christiaan:
O nee hoor, jouw geslacht is wel duidelijk. Alleen een man kan zich zo met ligfietsen identificeren dat ie zich zo'n nickname aanmeet.
Poek:
Anya is het daar vast niet mee eens! Ik ook niet, al denk ik wel dat ligfietsen meer door mannen dan door vrouwen bereden worden. Maar het identificeren zou een vrouw ook kunnen doen, er is vast wel iemand die paardrijdster of zo als nick heeft.
Christiaan:
--- Citaat van: Poek op 08 januari 2006, 22:33:57 ---Anya is het daar vast niet mee eens!
--- Einde van citaat ---
Sinds wanneer is Anya een argument? :eh:
Poek:
Sinds
--- Citaat van: Anya op 28 december 2005, 22:25:48 ---Ben ik opeens gebombardeerd tot überfeministe van het forum of zo? Niet dat ik het heel erg vind hoor; antiseksisme is een mooi doel om mee geassocieerd te worden :)
--- Einde van citaat ---
Bovendien had ze het vandaag al min of meer gemeld:
--- Citaat van: Anya op 08 januari 2006, 20:19:00 ---(Ik heb trouwens mijn twijfels bij dingen die zogezegd typisch mannelijk of typisch vrouwelijk zouden zijn, maar dat is weer een heel andere discussie. Zoals gewoonlijk kon ik het weer niet laten om het even te melden, that's all. :))
--- Einde van citaat ---
Christiaan:
Ik weet nog steeds niet hoe je me probeert te overtuigen... werken doet het dus ook niet.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie