Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Vreetbuien / teveel boodschappen, wat doe je eraan?
Artemis:
Ligfietser, je stelt me gerust, das meer dan ik op kan en je leeft nog steeds. :)
Ik schreef het toen ik net een bak ravioli (niet vegan verantwoord, maar zoooo lekker) op had. Was toen aan het denken dat dat wel erg veel was en over hoe groot een maag kan zijn/worden. Heb ergens gelezen dat je maag kan scheuren. Lijkt me niet leuk. Zou het kloppen?
Volgende keer meet ik 100 gram ongekookt af en weeg ik het gekookt weer, Zal S. een leuk proefje vinden. :)
Aiko:
--- Citaat van: Artemis op 08 januari 2006, 21:57:01 ---Ligfietser, je stelt me gerust, das meer dan ik op kan en je leeft nog steeds. :)
--- Einde van citaat ---
Kan ik je weer ongerust maken door te zeggen dat hij wel heel veel fietst, en derhalve ook de energie die hij opdoet met het eten weer verbruikt?
Artemis:
Energie-verbruikratio doet me niet zoveel (ligfietser is wslk ook mannelijk itt mijn klein persoontje) maar een gescheurde maag is eng. Ik heb teveel naar Seven gekeken denk ik. Ajakkes nu kan ik zo ook niet slapen......
Aiko:
Ach, het is toch nog vroeg...?
Was het niet ene koning Lious de Zoveelste die door het vele eten een maag had gekregen aan het eind van zijn leven die dubbel zo groot was? Ik denk, wil je het scheuren moet je wel heel erg, erg grof veel naar binnen werken, met name vloeistoffen, vermoed ik.
Ligfietsertje:
--- Citaat van: Artemis op 08 januari 2006, 22:05:42 ---(ligfietser is wslk ook mannelijk itt mijn klein persoontje)
--- Einde van citaat ---
Inderdaad, al dachten vanwege mijn (typisch Vlaamse) voornaam (Renaat) vele van de Nederlanders op dit forum in het begin dat ik een vrouw was.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie