Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Stierenrennen in Pamplona

(1/9) > >>

blij visje:
Heej, omdat mijn berichtje op de agenda verdwenen is tgv het opheffen hiervan, dacht ik gezelllig hier een discussie te starten cq ons tripje aan te kondigen (mag dat Jan?).

Dit jaar wordt namelijk voor de vierde achtereenvolgende keer de Human Race georganiseerd (3-7 juli) als protest tegen de stierenrennen die ieder jaar in Pamplona plaatsvinden.
zie ook: www.runningofthenudes.com

We gaan daarheen met een bus, verblijven op een camping (met meer!) en hebben tevens een informeel onderonsje... Je kunt veel andere activisten ontmoeten en tevens grootscheeps aandacht vragen voor het leed dat stieren aangedaan wordt bij het stierenrennen/stierenvechten.

Nu vroeg ik me af of er mensen mee willen (geef je dan op via christag@peta.nl) en wat mensen die niet meegaan tegenhoudt cq hun bezwaren zijn....

Aiko:

--- Citaat van: blij visje op 11 maart 2005, 13:41:49 --- en wat mensen die niet meegaan tegenhoudt cq hun bezwaren zijn....

--- Einde van citaat ---

De hitte daar aldan. En ik ben veel te preuts in mijn blootje daar rond te rennen ook.

willem:

--- Citaat van: Aiko op 11 maart 2005, 14:01:32 ---
--- Citaat van: blij visje op 11 maart 2005, 13:41:49 --- en wat mensen die niet meegaan tegenhoudt cq hun bezwaren zijn....

--- Einde van citaat ---

De hitte daar aldan. En ik ben veel te preuts in mijn blootje daar rond te rennen ook.

--- Einde van citaat ---
Jammer genoeg kan ik dan niet, het is dan hier nog geen vakantietijd.

bienne:
Wist niet dat het bestond.... Vind het wel een grappig iniatief. Nou ja grappig. Vind dieren(leed) vermaak iets walgelijks...
Ik kan mij daar zeer boos om maken.
Ik moet gewoon werken dus het wordt niet wat om mee tegaan... Ik ben wel benieuwd hoe dat verloopt...

blij visje:

--- Citaat van: bienne op 11 maart 2005, 17:49:48 ---Wist niet dat het bestond.... Vind het wel een grappig iniatief. Nou ja grappig. Vind dieren(leed) vermaak iets walgelijks...
Ik kan mij daar zeer boos om maken.
Ik moet gewoon werken dus het wordt niet wat om mee tegaan... Ik ben wel benieuwd hoe dat verloopt...

--- Einde van citaat ---

kun je geen vrij vragen? ahh?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie