Vegatopia Forum

Miami

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Yessica

  • ****
  • 703
  • Geslacht: Vrouw
Miami
« Gepost op: 29 april 2005, 17:31:47 »
Ik ken de diverse sites zoals www.vegdining.com, maar mocht iemand uit eigen ervaring weten waar je in Miami lekker vegetarisch kunt eten; let me know!  :)

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Miami
« Reactie #1 Gepost op: 05 april 2007, 14:38:17 »
Ik ga in mei een week op vakantie in Florida, merendeel duiken (Florida Keys) maar we zullen ook wel in Miami gaan rondstruinen. Zijn er tips voor Miami of de Keys? Ik weet niet of Yessica nog wel eens online komt, maar die is er ook geweest in 2005 zo te zien? Happycow ziet er niet echt veelbelovend uit.

En ja, ik weet dat er ongetwijfeld een TacoBell zit of andere fastfoodmeuk, maar dat is niet waar ik naar op zoek ben  :P
« Laatst bewerkt op: 05 april 2007, 14:40:27 door Sam »
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Miami
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2007, 01:47:04 »
Let op de vouchers for all you can eat buffets. Met een beetje geluk tref je een uitgebreide saladbar (vanaf je ontbijt tot diner), fruitbar, soepje (al blijft die bouillon een beetje tricky..) met toe een flinke dessertbar.

Oh, ik herinner me o.a. die watermeloen met oreomousse nog :shiny:

Kleine kanttekening: Op die leeftijd lette ik nog niet zo op kleurstoffen en gelatine, etc.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Miami
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2007, 15:05:57 »
Zo'n all you can eat buffet zie ik niet zo zitten, omdat je dan elke schaal om moet scheppen om te kijken of er vlees in zit. Hebben veel restaurants dit?
Heb al gekeken op happycow en ik heb ook de lonely planet, die ook zegt dat ik niet te veel moet verwachten. NOu ja, ik red het wel op taco's en quesadilla's indien nodig  ;)
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Miami
« Reactie #4 Gepost op: 25 april 2007, 17:38:53 »
Had je deze site al gezien: http://www.veganmeat.com/. Staan wellicht resto's op die niet op Happy Cow staan bij chain en local resto's
,,,,فلافل

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Miami
« Reactie #5 Gepost op: 25 april 2007, 19:15:34 »
Die ken ik nog niet. Goede tips! Op de pagina van de foodchains staat weinig aantrekkelijks (pizza en taco's of sla). Op de pagina met gewone restaurants staan interessantere dingen. Er staan niet veel restaurants op maar wel goede! http://www.sublimeveg.com lijkt me geweldig en ligt in de buurt van waar ik naar toe ga. Goede tip dus, thanks!  :hungry:
« Laatst bewerkt op: 25 april 2007, 19:22:53 door Sam »
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Yessica

  • ****
  • 703
  • Geslacht: Vrouw
Re:Miami
« Reactie #6 Gepost op: 08 mei 2007, 17:24:55 »
Ik ga in mei een week op vakantie in Florida, merendeel duiken (Florida Keys) maar we zullen ook wel in Miami gaan rondstruinen. Zijn er tips voor Miami of de Keys? Ik weet niet of Yessica nog wel eens online komt, maar die is er ook geweest in 2005 zo te zien?

Actually, I am in Houston right now and will be heading for Florida in 2 days!  8)

Ik ben benieuwd wanneer je op de Keys bent. Ik ben dus nu in Houston, ga overmorgen voor 2 dagen naar Fort Lauderdale, dan nog anderhalve week naar Miami en ik verblijf van 20 op 21 mei op Key West!

Helaas ben ik nooit echt goede restaurants tegengekomen. Maar ik heb vrienden wonen in miami en die koken vaak vegetarisch. Als we buiten de deur gingen eten was het al vaak bij een Italiaans restaurant of Hardrock cafe. En heel gezellig vond ik The two friends op Key West, maar daar kom je ook niet verder dan een garden burger volgens mij.

Hier in Houston is het trouwens ook niet makkelijk. De stukken vlees zijn hier zo groot dat ze kipfilet al als vegetarisch beschouwen.  ::)

Veel (duik)plezier!

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Miami
« Reactie #7 Gepost op: 21 mei 2007, 23:29:44 »
Jammer dat Yessica en ik geen lunchdate konden plannen wegens te volle agenda's! Volgende keer beter  :)

Het eten was niet echt bijzonder, maar ik heb ook geen gelegenheid gehad een vegetarisch restaurant op te zoeken. In Key Largo eten ze voornamelijk vis, maar als je het vraagt kun je altijd wel een vegetarische quesadilla of wrap krijgen, en soms een veggie burger. De supermarkten zijn enorm groot maar hebben vooral veel variaties van dezelfde producten: wel 20 soorten macaroni and cheese bijvoorbeeld. Wel wat vleesvervangers gevonden maar niet om over naar huis te schrijven. Hoeveelheid verse groente en fruit is enorm, maar het is wel een stuk duurden dan ongezond voer: een lunch in een fastfoodrestaurant met friet en drank kost 5 USD, maar een bak salade in de supermarkt kost ook 5 USD. Het is echt goedkoper om je met junkfood vol te stoppen dan met verse groente en fruit. Ze hebben wel lekker veel sojadrankjes en yoghurt in elke supermarkt, dat is wel heel prettig.
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2007, 23:30:55 door Sam »
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Eline

  • ***
  • 243
Re:Miami
« Reactie #8 Gepost op: 03 september 2010, 16:10:14 »
Kent iemand toevallig een leuk hotel in Miami?
Ik ben al naar de Holiday Inn, Miami Beach geweest, maar zoek nu iets gezelligs en niet te duur?

Offline Eline

  • ***
  • 243
Re:Miami
« Reactie #9 Gepost op: 09 september 2010, 13:32:12 »
Niemand?  ::)

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re:Miami
« Reactie #10 Gepost op: 09 september 2010, 13:52:44 »
Sorry, nee, ik niet.

Offline Eline

  • ***
  • 243
Re:Miami
« Reactie #11 Gepost op: 09 september 2010, 15:13:46 »
Oh, ik ben niet boos hoor! ;)

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Miami
« Reactie #12 Gepost op: 09 september 2010, 15:16:58 »

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Miami
« Reactie #13 Gepost op: 09 september 2010, 16:32:51 »
Kent iemand toevallig een leuk hotel in Miami?
Ik ben al naar de Holiday Inn, Miami Beach geweest, maar zoek nu iets gezelligs en niet te duur?
Nee, ik ken niets gezelligs en niet te duurs daar, alleen maar relatief ongezellig (waar de Holiday Inn onder valt...) en errug duur, eigenlijk... Hoe lang ga je naar Miami? Als het langer is dan een paar dagen, zou ik ergens in de Florida Keys gaan zitten ipv in Miami, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Eline

  • ***
  • 243
Re:Miami
« Reactie #14 Gepost op: 09 september 2010, 17:41:31 »
Kent iemand toevallig een leuk hotel in Miami?
Ik ben al naar de Holiday Inn, Miami Beach geweest, maar zoek nu iets gezelligs en niet te duur?
Nee, ik ken niets gezelligs en niet te duurs daar, alleen maar relatief ongezellig (waar de Holiday Inn onder valt...) en errug duur, eigenlijk... Hoe lang ga je naar Miami? Als het langer is dan een paar dagen, zou ik ergens in de Florida Keys gaan zitten ipv in Miami, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Key West geniet ook mijn voorkeur! Maar dat is weer erg duur. >:(
Het zou voor een tweetal weken zijn.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Miami
« Reactie #15 Gepost op: 13 september 2010, 15:13:13 »
Maar je hoeft toch niet naar Key West? Tussen Miami en Key West liggen plaatsjes waar ze ook wat goedkopere accomodatie hebben, kan me niet meer herinneren waar ik gezeten heb, maar dat was een eenvoudig motel in een van de kleinere dorpen daar. Het ligt er ook een beetje aan wat je wilt doen natuurlijk, ik ging er om te duiken en dan heb je verder niet veel nodig aan vertier om je heen. Wat is je budget per kamer per nacht?
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Eline

  • ***
  • 243
Re:Miami
« Reactie #16 Gepost op: 14 september 2010, 18:18:52 »
Maar je hoeft toch niet naar Key West? Tussen Miami en Key West liggen plaatsjes waar ze ook wat goedkopere accomodatie hebben, kan me niet meer herinneren waar ik gezeten heb, maar dat was een eenvoudig motel in een van de kleinere dorpen daar. Het ligt er ook een beetje aan wat je wilt doen natuurlijk, ik ging er om te duiken en dan heb je verder niet veel nodig aan vertier om je heen. Wat is je budget per kamer per nacht?

Ik dacht aan +-80 tot maximum 100 per nacht (euro)
Dat vind ik al veel voor twee weken!