Vegatopia Forum

Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 10
11
Koken / Re: Wat eten we vandaag?
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 24 april 2025, 19:29:35 »
Andijviestamppot, knoflookchampignons en een kikkererwten-courgetteburger. En vanmiddag had ik een goedgevulde groentesoep met linzen.
12
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 23 april 2025, 23:00:33 »
Vandaag weer een concert, nu in de Afas Live in Amsterdam. Roti met tempé, ei, aardappelen en kouseband gegeten bij Little China town.
13
« Laatste bericht door Sven Gepost op 23 april 2025, 22:45:16 »
Maandag: curry met zoete aardappel, kikkererwten en kokosmelk. Daarbij rijst. Ik vond de curry goed kruidig, maar de Indiase vriend op bezoek heeft er letterlijk een halve pot sambal bij gegeten.

Dinsdag: restje curry, restje witte kool uit de vriezer, rijst.

Vandaag: gestoofde prei met krokant gebakken tofublokjes en wederom rijst.
14
« Laatste bericht door Sam Gepost op 23 april 2025, 21:47:47 »
Van de restjes van de tortillas van gisteren burritos gemaakt, gegratineerd met kaassaus uit de vriezer.
15
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 23 april 2025, 18:45:09 »
Spitskool uit de wok, gekruid met knoflook, pepertje en komijnzaad; bruine bonen in eigen vocht (met sambal, sojasaus, gember en wat maizena); basmatirijst. Geserveerd met gebakken uitjes.

En vamiddag had ik, net als gisteren, een puntje spinaziefarinata, die ik maandagavond tegelijkertijd met het brood van de week heb gebakken.
16
« Laatste bericht door karl Gepost op 23 april 2025, 18:39:41 »
Ui, aardappelen, wortelen,  erwten, champignons in tomatenbouillon op zijn Grieks.
17
« Laatste bericht door Sam Gepost op 22 april 2025, 22:13:19 »
Tortillas met een pittige kastanjechampignon-chili, kidneybonen, guacamole, sla, blokjes rode paprika en komkommer. En geraspte kaas.
18
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 22 april 2025, 21:38:15 »
Vanavond weer in het buurthuis voor zo'n vijftig personen gekookt. Koninginnesoep, gevolgd door macaroni met tomatensaus, groente en een proteïnebron, geserveerd met salade. Vla met slagroom toe. Het was erg gezellig in de keuken en we hebben lekker ontspannen gekookt.
19
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 22 april 2025, 00:27:54 »
Voor een concert bij TivoliVredenburg weer gegeten bij AnnaVilaas, nu met mijn oudste zus. We hadden allebei dosa, zij met paneer en ik met kruidige aardappels en geraspte kaas. Lekker eten dat niet te zwaar valt, maar je kan er wel prima een avond op teren.
20
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 21 april 2025, 20:04:21 »
Sellerieschnitzeltjes, basmatirijst en een kruidige tomatensaus gevuld met bleekselderij, paprika, peterselie en bruine bonen. "Een beetje Hongaars," vond Kristof.
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 10