Vegatopia Forum

Recente berichten

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
31
Koken / Re: Wat eten we vandaag?
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 11 april 2026, 00:37:25 »
Een ovenschotel van aardappel, bloemkool en venkel in een mosterdsaus, bedekt met mozzarella en nigella. Eerder op de dag een snelle groentesoep met bruine linzen.
32
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 10 april 2026, 19:51:28 »
We waren op bezoek in  bij mijn schoonmoeder in Twente. Voordat we de trein weer ingingen een patatje met gehad bij een cafetaria. Er was keuze uit vier vega snacks naast een kaassoufflé, wat voor deze regio prima is. Ik had een bamischijf, mijn vriend een draadjeskroket.

Ik had voor de lunch al een bak taugé met mais en een dunne pindasaus gehad, met extra pinda's, gebakken uitjes en seroendeng.
33
« Laatste bericht door Sam Gepost op 10 april 2026, 19:41:14 »
Een beetje “cuisine sauvage” vandaag. Eerst een groot bord rauwkost (komkommer, wortel, paprika) met kruidenyoghurt om te dippen, daarna Engels ontbijt als diner: fried bread, gebakken ei, vegaworstjes, witte bonen in tomatensaus, röstirondjes.
34
« Laatste bericht door karl Gepost op 09 april 2026, 21:05:40 »
Indiase groentekorma met fijne boontjes, courgette, rode paprika, ui, aardappelblokjes, portobello in een saus van yoghurt en room, uiteraard ook Indiaas gekruid. Met naanbrood.
35
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 09 april 2026, 20:12:03 »
Spaghetti aglio, olio e peperoncino met erbij een fikse salade.
36
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 08 april 2026, 22:08:08 »
Gisteren stoofpotje met bonen, erbij gebakken aardappelpartjes met rozemarijn. Vandaag volkoren fusilli met balletjes, tomaat en groenten (o.a. paprika en prei). Bij de lunch had ik weer een kop pompoenlinzensoep.

Ik heb alvast couscoussalade gemaakt voor morgen, wantbweer bordspelletjesavond op mijn werk. Met feta, granaatappelpitjes, tomaat, komkommer, paprika en raapsteeltjes. Erbij nog een beetje tahinsaus.
37
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 08 april 2026, 20:25:52 »
Peterselie-aardappeltjes, bospeen gestoofd in honing en citroensap met sesamzaad, kaas-courgette-havermout-burgertjes.
38
« Laatste bericht door Sam Gepost op 08 april 2026, 15:21:41 »
Eergisteren pie met spinazie en blauwe kaas, gisteren pizza met wederom blauwe kaas. En jalapenos.
39
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 07 april 2026, 23:32:56 »
Gebakken gnocchi met erbij een fikse salade.
40
« Laatste bericht door Sven Gepost op 06 april 2026, 20:33:59 »
Als lunch wraps van Libanees brood met salade van komkommer, tomaat en radijs. Daarbij zelfgemaakte hummus.

Vanavond snelle wok van wortel, tempé en sobanoedels.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10