Vandaag quinoasalade met courgette, lenteui, paprika, tomaat, borlottiboontjes en ijsbergsla. De quinoa had ik al eerder op de dag gekookt, korter dan de kooktijd en daarna in twee handdoeken gewikkeld verder laten garen.
Als lunch had ik een instant noedelsoepje, opgeleukt met een hardgekookt eitje, lenteui en een megaradijs uit de moestuin van een vriendin.
Morgen nog een keer salade, met o.a zilvervliesrijst, gekookte tempé, sperzieboontjes en taugé . Als dressing een dunne pindasaus (maak ik met het gekookte water dat gebruikt wort voor de taugé). De rijst en boontjes gaan in de magnetron.
Als het goed is wordt het daarna weer wat koeler en kan er weer normaal gekookt worden.