Vegatopia Forum

Oostenrijk?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

broeck123

Re:Oostenrijk?
« Reactie #20 Gepost op: 05 september 2008, 12:34:05 »
hallo allemaal,

ik kan het niet laten on jullie te wijzen op een pension, die geheel vegetarisch werkt, dus echt vakantie!! ook voor veganisten??!!

hausleo ook best betaalbaar, buiten het seizoen 25 euro pp inclusief ontbijt en diner, en diverse kortingen op dingen in de omgeving,..

http://www.hausleo.com/


gr sandra

Offline Dick

  • ****
  • 517
  • Geslacht: Man
    • plenty food
Re:Oostenrijk?
« Reactie #21 Gepost op: 06 september 2008, 01:11:15 »
Weinig plantaardige vleesvervangers in de supermarkten zoals je hier gewend bent.
In de diepvries zie je nog wel wat plantaardigs, zelfs veganistisch. Verder best veel keus aan biologische artikelen.
Voor soja drankjes en toetjes moet je wel zoeken en niet alle supermarkten hebben het. Een tofublok is daar de helft van hier en twee keer zo duur.
Alle brood wat ik gezien heb is veganistisch en wel erg lekker.

Wij hebben niet gegeten buiten de deur.
Ging prima zo.
Het geweten spreekt, maar het eigenbelang schreeuwt.

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.336
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Oostenrijk?
« Reactie #22 Gepost op: 29 april 2009, 00:40:04 »
Vanavond heb ik gegeten in een biologisch restaurant in Wenen (in een wijk die bekend staat als Klein-Istanbul, vanwege de populatie Turken en de permanente Turkse markt, erg gezellig): Noi. Een klein restaurant en je kunt toekijken hoe de kok kookt. Ik had het (enige) vegetarische menu, dat lollig Rabarbapapa werd genoemd. Vooraf een rabarbertaartje met aardbeien (ik vond het meer een dessert). Hoofdgerecht groene asperges met Knödel en gerookte Mozarella (dat verdacht op spek leek, ook dezelfde textuur had, maar gelukkig echt naar kaas smaakte). Toe een lekker appelgedoetje met gember en citroenijs. Erbij een fles goede witte wijn. Ja, best leuk en lekker!
Gemüse ist mein Fleisch