Mei 24, 2012, 14:57:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Pasta met verse kapucijners en vegaspek - Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Trektochten  (gelezen 13742 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Sam
Mega-forummer

« Antwoord #40 Gepost op: Juli 19, 2009, 22:25:33 »

Bij de natuurwinkel hebben ze vegetarische cup-a-soup erwtensoep, heel erg dik en stevig, die vult erg goed. Verder inderdaad allerlei noten (van die zoete caramel pindarepen doen het ook erg goed!) en rozijnen. Chocola is ook OK maar kan wel vies worden, kleine verpakkingen zijn beter dan grote. Bij de natuurwinkel hebben ze naast mueslirepen ook marsepeinrepen enzo, die zijn ook heel goed. Verkijk je trouwens niet op het gewicht van al dat spul, je bent zo een paar kilo verder.
* Sam gebruikt mueslirepen als dwergenbrood: altijd bij me maar kan gelukkig altijd iets vinden wat toch lekkerder is   Smiley

My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light
Christiaan
Mega-forummer

« Antwoord #41 Gepost op: Juli 19, 2009, 22:53:33 »

* Sam gebruikt mueslirepen als dwergenbrood: altijd bij me maar kan gelukkig altijd iets vinden wat toch lekkerder is   Smiley
En de wapentoepassing? Hoe doe je dat?

"Never lift more than you can eat."
Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #42 Gepost op: Juli 20, 2009, 10:19:15 »

Hartkeks met lekkere belegjes. Geitenkaas-honingmengsel, lemon curd, pindakaas, chocopasta, dat soort dingen. In kleine plastic bakjes. En gebakken dingen waar geen bakpoeder of ei ingaan (want die dingen zijn per definitie luchtig en pletten dus.)
Waar ga je heen? Wordt het warm? Pas dan op met chocola.

This is between me and the vegetable!
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #43 Gepost op: Juli 20, 2009, 11:31:48 »

Waar ga je heen? Wordt het warm? Pas dan op met chocola.

Le Vanoise, en het wordt hopelijk niet al te koud Wink Er wordt nog uitgezocht of we nog een keer tussendoor ergens wat in kunnen slaan, dat zou wel handig zijn. Ik ga denk pindakaas in bakjes meenemen. Das is me te veel gedoe denk ik (al is lemon curd wel weer geweldig Wink)en we krijgen in de hutten weer genoeg.

Ben overigens ook wel een slechte eter tijdens inspanning, liever zou ik op zo'n dag alleen maar chocomel drinken Wink
Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #44 Gepost op: Juli 20, 2009, 11:45:42 »

Maar dat heb je waarschijnlijk niet in je lebberslangzak zitten...

This is between me and the vegetable!
cal¡mero
Forumkenner 2004/5/7
Super-forummer

« Antwoord #45 Gepost op: Juli 24, 2009, 01:15:20 »

Heh, nu moest ik aan lembas denken. Maar da's elvenbrood natuurlijk. Bloos

Ben overigens ook wel een slechte eter tijdens inspanning, liever zou ik op zo'n dag alleen maar chocomel drinken Wink
Ik neem bij sporten of dagen weg waarbij ik niet zeker ben van de eetgelegenheden, altijd pakjes sojachoco mee. Grin

quoque erachter = ook ervoor
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #46 Gepost op: Juli 29, 2009, 15:18:58 »

Ik neem bij sporten of dagen weg waarbij ik niet zeker ben van de eetgelegenheden, altijd pakjes sojachoco mee. Grin

check, goed plan!
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #47 Gepost op: September 01, 2009, 07:38:38 »

Ben inmiddels weer terug en heb een nieuwe hobby, heb genoten!

Het was wel af en toe heel erg zwaar, want we klommen vrij veel. Bijvoorbeeld de eerste dag, en dan moet je ook nog wennen aan de hoogte. Centraal was er het een en ander ingekocht aan Snickers en soep, maar het was zo veel dat ik nu nog voor een jaar snickers heb. (stuk of 6). Maar dat komt goed uit, want als ik vergeet waar een van onze reisgenoten woont, hoef ik alleen maar op de verpakking te kijken. (Veel gehoorde grap die week).

Omdat we meestal in de hutten aten, hoefden we dat niet te regelen en mee te slepen, dat scheelt. De tube tartex kwam wel goed van pas bij het ontbijt (meestal alleen maar jam als beleg). Heb al met al prima en als een bouwvakker gegeten. De volgende keer ga ik nog wel eens zoeken wat het beste is voor tussendoor. Het is leuk om high van de suiker over de morenen te lopen en te bedenken dat je herder wilt worden, maar toch Wink
« Laatste verandering: September 01, 2009, 07:44:05 door LL de Ling » Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: