Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Kiwi:
:( Ik hoop dat het vanzelf overgaat, of dat het in ieder geval niet te snel erger wordt.
Monie:
Ik heb een poosje bij een cavia-forum gezeten en daar waren regelmatig zieke cavia's die baat hadden bij de medicijnen van www.huisdierendokter.nl
Het zijn natuurlijke medicijnen, misschien is het wat voor Frummel? Helaas wist ik niks van deze medicijnen toen ik zelf nog een caviaatje had, anders had hij zeker iets gekregen tegen zijn chronische blaasontsteking (ipv. steeds antibiotica). Natuurlijk weet ik niet of het juiste medicijn voor Frummel erbij zit. Je kunt wel altijd overleggen met degene van wie de site is. Met 4 1/2 zou ik hem ook niet meer laten opereren. In ieder geval veel beterschap voor Frummel gewenst.
Mariek:
't Ding is voor het grootste deel weer teruggefloept, dus het ziet er nu iig minder smerig uit.
Viz:
Kwak (vanwege de identieke uiterlijke kenmerken met 2 van zijn zusjes hebben we ze maar kwik kwek en kwak genoemd), het enige mannetje uit het nest wordt vandaag van zijn mannelijkheid ontdaan... Vanmorgen hebben we hem naar de dierenkliniek gebracht en over twee uurtjes mogen we hem ophalen...
Toch een beetje spannend... Ik hoop dat alles goed gaat... :-\
(Maar daar heb ik wel vertrouwen in hoor, want het is een heel kundige konijnen-dierenarts die zelf ook konijnen heeft).
Kiwi:
Heej, ben je weer thuis? Bijwerken die weblog! :D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie