Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Dieren(leed) in het nieuws

<< < (128/175) > >>

Lona:

--- Citaat van: Eefje1976 op 22 oktober 2009, 22:34:55 ---Bah wat een narigheid..
Onvoorstelbaar!! Ik kan het niet eens afzien. Ik snap echt niet dat iemand dat kan doen.

--- Einde van citaat ---

Ik krijg dat beeld van dat arme beestje zonder huid nooit meer van mn netvlies vrees ik.

Eline:
ik wil het echt niet zien....
durf dit topic bijna niet te bekijken  :'(

Eline:

--- Citaat van: Monie op 24 januari 2005, 15:31:19 ---Ik woon boven een pleintje waar vaak duiven zitten. Veel kinderen vinden het leuk om de duiven te laten schrikken, waardoor ze opvliegen. Ik heb nog nooit 1 ouder/verzorger gezien die daar wat van zei. Nou is dit heel wat anders dan een duif doodgooien. Maar als ik kinderen zou hebben zou ik niet toestaan dat ze voor de lol duiven laten schrikken. Respect voor dieren tonen begint bij kleine dingen. Wat ik hiermee wil zeggen is: ik heb niet zoveel fiducie in het feit dat ouders/verzorgers snel iets tegen hun kinderen zeggen als ze dierenleed/hinder veroorzaken. :-\

--- Einde van citaat ---

oh BAH
ik zie ook vaak kinderen achter duiven rennen etc en echt pesten
zegt natuurlijk meer over de ouders dan over de kinderen....
schandalig is het!

Schanulleke:
Uit de Spits van vandaag:

Hond 'reanimeert' baasje in Australie
Sydney - Een Australische hond is gisteren geeerd als held, omdat zij het leven van haar baasje heeft gered. De viervoeter kreeg een reusachtig bot als beloning.
De 71-jarige Jim Touzeau kreeg twee jaar geleden een hartaanval en viel neer in zijn glaswerkplaats in Maryborough aan de oostkust. Hond Teka stampte met haar voorpoten net zo lang op zijn borst en bleef in zijn gezicht blaffen, totdat hij weer wakker werd. Daarna rende ze naar buiten en bleef voor de deur op en neer springen om aandacht te krijgen. Uiteindelijk liep een voorbijganger mee naar binnen om te kijken wat er aan de hand was. (ANP)

Daar word je toch blij van... :dog: :heart:

Arthur:
Ik werk als opvoedkundige en zodra ik merk dat er in de gezinnen sprake is van mishandeling (ouder, kind of dier) hanteer ik dezelfde werkwijze. Een kind dat een dier laat schrikken of treitert krijgt van mij direct een reprimande. Als er ouders in de buurt zijn die het gedogen krijgen zij exact dezelfde.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie