Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Omega-6
Selly:
--- Citaat van: dr. de Heer op 31 maart 2006, 16:55:12 ---waarom al die verzuurde reacties ? Is dat de "vegatopia-cultuur" ? Om zo snel en zo hard mogelijk
in de verdediging te schieten als een nieuwkomer de moeite neemt om mee te doen:
ons-kent-ons versus de buitenwereld?
--- Einde van citaat ---
Nee hoor, als je het forum bekijkt (wat je misschien ook hebt gedaan) zie je dat dat niet zo is.
Het is alleen niet zo prettig dat je enorme lappen tekst post. Beter is een echt korte samenvatting posten (deze was nog tamelijk lang), een paar discussievragen stellen, je eigen mening en motivering/achtergrond geven en eventueel verwijzen naar een bron voor hen die achtergrondinformatie willen lezen.
Hizikigrrrl:
Zoals Selly al zegt, is het op het forum niet toegestaan om lange lappen tekst te kopiereen. Een link is voldoende. Daarom heb ik de andere posts verwijderd.
Harry:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 31 maart 2006, 17:53:57 ---Zoals Selly al zegt, is het op het forum niet toegestaan om lange lappen tekst te kopiereen. Een link is voldoende. Daarom heb ik de andere posts verwijderd.
--- Einde van citaat ---
Ergens wel jammer, want dan heeft mijn bericht met yawnee en koffie smiley niet meer het hoge humorgehehalte, ahum, dat het eerst had. Natuurlijk vind ik het wel fijn dat die lappen tekst verwijderd zijn. Strakke aktie, HZG! :thumbsup:
Hizikigrrrl:
Dat is de standaard procedure. Lange lappen tekst maken het forum er niet aantrekkelijker op.
Poek:
Wat is het verband met vegetarisch eten eigenlijk?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie