Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Vegetarisch om eetstoornis te maskeren
Draek:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 26 juni 2006, 23:30:25 ---Draakje, dit soort geluiden komen ook van buiten de zuivelindustrie. Er meteen tegen protesteren heeft weinig nut, want zoals Nele al aangeeft: het is gewoon zo. Ook hier op het forum lopen opvallend veel meiden rond die een eetstoornis hebben (gehad).
--- Einde van citaat ---
Niet zo serieus joh.. soms moet je tekst met een knipoogsmilie toch echt niet serieus nemen ;)
--- Citaat ---Een eetststoornis ontwikkelt zich niet alleen door de 'maatschappij'. Er zitten meerdere oorzaken achter. Je kan bijvoorbeeld niet biologische factoren uitsluiten of virussen/bacterieen.
--- Einde van citaat ---
Bij eetstoornis denk ik toch vooral aan geestelijke stoornissen. Wat bedoel je met biologische factoren en virussen, e.d.?
Die geestelijke stoornissen lijkt me toch vooral werk van de maatschappij.
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Draakje op 26 juni 2006, 23:33:40 ---
Bij eetstoornis denk ik toch vooral aan geestelijke stoornissen. Wat bedoel je met biologische factoren en virussen, e.d.?
--- Einde van citaat ---
Dan denk je toch simpeler dan ik dacht. Misschien moet je je eerst eens wat meer inlezen voor je je hiermee bemoeit.
Christiaan:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 juni 2006, 03:14:57 ---Dan denk je toch simpeler dan ik dacht.
--- Einde van citaat ---
Het is toch duidelijk? Draakje kan niet aanvaarden dat het leven minder leuke kanten heeft, splitst de wereld in de "natuur", die alleen maar mooi en lief en aardig is, en de "maatschappij", die alle schuld krijgt. Om zijn harde uitspraken te verzachten zet hij overal een smilie achter ;)
Draek:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 juni 2006, 03:14:57 ---
--- Citaat van: Draakje op 26 juni 2006, 23:33:40 ---Bij eetstoornis denk ik toch vooral aan geestelijke stoornissen. Wat bedoel je met biologische factoren en virussen, e.d.?
--- Einde van citaat ---
Dan denk je toch simpeler dan ik dacht. Misschien moet je je eerst eens wat meer inlezen voor je je hiermee bemoeit.
--- Einde van citaat ---
Wellicht wil je je kennis delen? Het is heel makkelijk om te zeggen dat iemand zich maar moet inlezen. Ik heb nog nooit iets gelezen over eetstoornis als anorexia door een virus oid. Jij wel?
Maar misschien doel je op eetgedrag wat verandert door ziekte e.d., maar dat is denk toch een hele andere groep, dan waar het hier in dit topic over gaat.
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 27 juni 2006, 08:32:31 ---Het is toch duidelijk? Draakje kan niet aanvaarden dat het leven minder leuke kanten heeft, splitst de wereld in de "natuur", die alleen maar mooi en lief en aardig is, en de "maatschappij", die alle schuld krijgt. Om zijn harde uitspraken te verzachten zet hij overal een smilie achter ;)
--- Einde van citaat ---
Jij 'kent' mij niet dat moge duidelijk zijn.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie