Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Acné-huidproblemen
slmh:
Een vriendin van mij had hele erge acne op haar rug. Dat is over gegaan omdat ze de pil ging slikken met een speciale werking tegen acne en ze had ook een speciale creme die ze elke dag op moest smeren.
Anna:
Misschien een idee om naar de tuinen te gaan voor een potje: SLAKKENGEL!!???
Jullie kennen het vast wel die reclame van tellsell over snailslime. Te goor voor woorden maar ze brengen het zo dat ik erin ga geloven (erstig he) maargoed, wie weet...
Ik was laatst in de tuinen en zag zo'n potje staan. Wil zelf niks bestellen bij tellsell, omdat ze van allerlei gekke dingen doen met je gegevens dus vond het ideaal dat ze daar zo'n potje hadden staan! Het is vrij prijzig: zo'n 27 euro maar het belooft van alles. Verdwijnen van rimpels, littekens en verdwijning van acne.
Nou heb ik zelf niet erg veel acne maar af en toe een puistje (jaren geen last meer van gehad en ineens kwam het tijdens mijn jaar in de States weer opzetten). Ik heb het gekocht en gebruik het nu zo'n 3 dagen, moet je zeggen dat er nog weinig over te zeggen valt maar toch heb ik het idee dat het al een beetje werkt!
Ter info: er worden geen slakken gedood, of 'harmed during production'!
Hizikigrrrl:
Hoe krijgen ze het spulletje dan???
Sanja:
Ik geloof er echt helemaal niets van dat dat diervriendelijk is.
mjets:
Ik geloof er sowieso helemaal niets van :P
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie