Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Acné-huidproblemen
Mariek:
Ik vind het een vies idee. Ik ben wel eens op een slak gaan staan en die smurrie ga ik echt niet smeren!
Gwennepen:
Ik heb dat ook wel eens. :pukey: Ik dacht eerst dat ik op een gebakken, uit de pan gevallen, afgekoelde champignon stond. ::) Wij hebben best veel naaktslakken hier.
Mariek:
'Die van mij' had een huisje...
mjets:
Gekraakt huisje :'(
Laurita_27:
Ik was alweer helemaal vergeten dat ik deze draad was begonnen!
Dank jullie wel voor alle adviezen! Ik ga morgen naar de huidtherapeut. Ben benieuwd! Zelfs een beetje zenuwachtig....
Goed: de Diane-pil, die heb ik een tijd geslikt. Werd het alleen maar erger van en ik voelde gewoon dat mijn lichaam er niet lekker op reageerde. Hierna ben ik aan het spiraaltje gegaan. Heb ik ondertussen al 5 jaar.
Inderm heb ik vorige zomer gebruikt. Hielp de eerste maand goed, maar hierna kwam het weer opzetten. Minocycline tabl. heb ik ook al geslikt: geen resultaat. Benzobladiebla creme droogt mijn huid heel erg uit, krijg er bijna een soort rimpels van, die gebruik ik dus niet meer.
Voeding lijkt er ook geen effect op te hebben. Stress wel, maar ik verkeer niet staat van constante stress, dus waarom heb ik er dan wel altijd last van. Het is het laatste jaar zéker heel veel erger geworden. Hiervoor volstond de camouflagestick nog wel. Nu niet meer....
Blugh, ik baal ervan. Het maakt me onzeker en ik voel me er niet erg aantrekkelijk door.
Anyway, morgen hoop ik meer te weten!
Groetjes! :bye:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie