Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Acné-huidproblemen
Selly:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 07 december 2013, 13:48:41 ---Ik krijg tegenwoordig puistjes van roomboter ???. Nooit eerder gehad. Ook stom, want roomboter is lekker.
--- Einde van citaat ---
Irritant!
Het enige is dat je dan een goed excuus hebt om een flesse dure arganolie aan te schaffen. (Om te eten bedoel ik, niet voor op je gezicht).
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Selly op 07 december 2013, 16:45:17 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 07 december 2013, 13:48:41 ---Ik krijg tegenwoordig puistjes van roomboter ???. Nooit eerder gehad. Ook stom, want roomboter is lekker.
--- Einde van citaat ---
Irritant!
Het enige is dat je dan een goed excuus hebt om een flesse dure arganolie aan te schaffen. (Om te eten bedoel ik, niet voor op je gezicht).
--- Einde van citaat ---
Daar zou je het niet van krijgen? Kokosolie lijkt ook geen problemen te geven, maar dat smeer ik liever niet op brood.
Selly:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 07 december 2013, 16:54:13 ---
--- Citaat van: Selly op 07 december 2013, 16:45:17 ---
--- Einde van citaat ---
Irritant!
--- Einde van citaat ---
Daar zou je het niet van krijgen?
--- Einde van citaat ---
Nee het punt is: arganolie is heel duur, maar wel erg lekker, en nu ben je zielig omdat je roomboter niet kunt eten, en heb je dus een goed excuus een fles dure olie te kopen ;)
Bast:
Misschien vindt je olijfolie wel ok? Als je die in de koelkast zet in een geschikt bakje, dan is het ook smeerbaar tot het weer op temperatuur komt.
Hizikigrrrl:
Nah, voor die ene keer per week dat ik brood eet, laat ik de roomboter maar even zitten. En voor het bakken van taarten, maak ik maar een uitzondering.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie