Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Acné-huidproblemen

<< < (32/34) > >>

fem fatale:
Mijn acne-behandeling zet eindelijk zoden aan de dijk en nu heb ik een rosacea-wang. Maar ik m

fem fatale:
Maar ik moest wel mijn ID laten zien toen ik laatst een flesje wijn kocht, dus daar ben ik dan maar blij mee.

Bast:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 01 augustus 2013, 15:22:54 ---Stom he >:(. Ben je 33 (ik dan), om me heen heeft bijna iedereen een gave huid. En ik loop gevlekt rond...

--- Einde van citaat ---

Stom ja, al vergeet ik het heel makkelijk en boeien andere mensen me niet zo. Ik werd een paar maanden terug, voor de laatste terugval waarvan mijn huid nu echt over de zeik is, wel 25 geschat. Ondanks dat ik als een oud wijf liep toen, dus dat dan weer wel...
Mijn huid ziet er nu niet alleen onrustiger uit, ook ouder dan pakweg 2 jaar terug. Maar ik ben net gevraagd voor een gave klus en dat feest gaat dus niet door met zo'n huid. (Ok, het is niet betaald en de rest van mijn lijf moet het ook doen, maar toch). Daarnaast weet ik dondersgoed waar het aan ligt en kan ik het relatief makkelijk fixen, maar door het geklooi met artsen moet ik nog even afwachten tot er actie ondernomen kan worden. En dat vind ik nog de grootste baal, want het voelt zo zinloos en onterecht.

Heb trouwens wel wat boeken gevonden die een dieet voor een mooie huid uitleggen. Interesse?

meisbaer:
Bij mij heeft het ook jaren geduurd voordat ik (vrijwel) geen pukkels meer had, ben nu 36. Ik voel nog wel wat bobbeltjes, en heb nog wat rode vlekjes, maar gelukkig is het redelijk weggetrokken. Ik eet en drink wel bjna geen zuivel meer, misschien hielp dat o wel.

Sterkte ermee, hopelijk vinden jullie een  goed behandelplan!

Hizikigrrrl:
Ik krijg tegenwoordig puistjes van roomboter ???. Nooit eerder gehad. Ook stom, want roomboter is lekker.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie