Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur van dierenvrienden

<< < (37/51) > >>

Christiaan:

--- Citaat van: Dragonfly op 08 september 2003, 18:37:03 ---
--- Citaat van: Miss Megalomaniac op 08 september 2003, 15:08:50 ---Ik snap die nertsenvrijlaters niet echt, als je ze vrij laat worden ze of overreden, of ze komen om van de honger, en dat is ook niet erg diervriendelijk.
--- Einde van citaat ---
In de kooi laten zitten wel?

--- Einde van citaat ---
Nee, maar wat is nou écht de winst van het vrijlaten?

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 08 september 2003, 18:37:59 ---
--- Citaat van: Dragonfly op 08 september 2003, 18:37:03 ---
--- Citaat van: Miss Megalomaniac op 08 september 2003, 15:08:50 ---Ik snap die nertsenvrijlaters niet echt, als je ze vrij laat worden ze of overreden, of ze komen om van de honger, en dat is ook niet erg diervriendelijk.
--- Einde van citaat ---
In de kooi laten zitten wel?

--- Einde van citaat ---
Nee, maar wat is nou écht de winst van het vrijlaten?

--- Einde van citaat ---
voordeel: dieren hebben vrijheid gekent.

nadeel: imago van geweldloze activisten word verpest
nadeel: van de bevrijde dieren gaan er een hoop dood
nadeel: groot deel word weer gevangen en alsnog gebruikt/misbruikt.

De winst is alleen voor hun. Omdat de nadelen voor hun denk minder tellen.

ShiN:
Wat ook jammer is dat nertsen zelf ook goed instaat zijn om een omgeving op te eten en te vernielen, maarja.. het is natuurlijk ook nooit de bedoeling geweest dat er zoveel nertsen op 1 plaats zijn.

Zodra een dierenbevrijder zorgt voor goede nazorg juich ik het initiatief zeker toe, beetje jammer dat dat niet het geval is. Maar ik vind het wel te prijzen dat de mensen ervoor gaan (ookal is het niet uitermate slim naar mijn bescheiden mening)

Christiaan:

--- Citaat van: Dragonfly op 08 september 2003, 18:40:49 ---
--- Citaat van: Christiaan op 08 september 2003, 18:37:59 ---Nee, maar wat is nou écht de winst van het vrijlaten?

--- Einde van citaat ---
voordeel: dieren hebben vrijheid gekent.

--- Einde van citaat ---
Vrijheid is echt toch wel meer dan niet opgesloten zitten. Wat is die vrijheid waard voor een dier dat het concept vrijheid niet kent en verward, gestresst en hongerig in een onbekende omgeving terecht komt?

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 08 september 2003, 18:45:27 ---Vrijheid is echt toch wel meer dan niet opgesloten zitten. Wat is die vrijheid waard voor een dier dat het concept vrijheid niet kent en verward, gestresst en hongerig in een onbekende omgeving terecht komt?
--- Einde van citaat ---

Je hebt gelijk. Ik weet geen andere voordelen meer :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie