Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vleessector bang voor aanslagen

<< < (6/9) > >>

willem1940:
Misschien weten ze de indentiteit van (sommige) terroristen. Dat zou tot akelige incidenten kunnen leiden.

J@n:

--- Citaat van: willem1940 op 24 augustus 2003, 20:30:25 ---Misschien weten ze de indentiteit van (sommige) terroristen. Dat zou tot akelige incidenten kunnen leiden.

--- Einde van citaat ---

Die akelige incidenten zullen sowieso niet al te lang meer op zich laten wachten, denk ik. Je ziet het van beide kanten verharden momenteel en als je mensen hoort zeggen dat ze 'in oorlog zijn met', tja, dan kun je er vergif op innemen dat er op een kwaaie dag gewonden gaan vallen. Of erger.  

Anya:

--- Citaat van: willem1940 op 24 augustus 2003, 20:30:25 --- Misschien weten ze de indentiteit van (sommige) terroristen. Dat zou tot akelige incidenten kunnen leiden.
--- Einde van citaat ---

Nog akeliger: misschien denken ze dat ze de identiteit van een aantal terroristen kennen, en gaan ze onschuldigen lastigvallen omdat die ooit eens hebben gezegd dat ze tegen de vleesindustrie zijn oid...

bart:
Ik weet niet hoor. Is het echt zo moeilijk om op zo'n Animal Liberation Gathering te komen? Wie een beetje webwise is en zich voordoet als enthousiast voor de zaak komt een heel eind.
Vervolgens ben je Van Wiert, die dan met de trekker het plaatselijke kraakpand in puin helpt.

J@n:

--- Citaat van: bart op 24 augustus 2003, 22:19:57 ---Is het echt zo moeilijk om op zo'n Animal Liberation Gathering te komen?
--- Einde van citaat ---

Ik geloof dat men niet zomaar iedereen binnenlaat. Ik heb ooit met iemand gesproken die er naar binnen wilde, maar aanvankelijk bij de deur werd tegengehouden omdat ie er te netjes uitzag. Men dacht dat hij wel een BVD-infiltrant moest zijn. Ik meen me te herinneren dat hij zich uiteindelijk toch naar binnen geluld heeft en dat het hem toen werd toegestaan om op de gathering de stand van een handelaar in vegetarische schoenen te bezoeken. Waarbij hij scherp in de gaten gehouden werd door met ijzeren kettingen behangen punkers van 2.30 meter groot.

Ik denk dat het inmiddels wel moeilijker is om bij zo'n bijeenkomst binnen te komen. Weet jij bijvoorbeeld waar ze zich dit jaar verzamelen? Ik heb geen flauw idee.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie