Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De dierentolk
Luke_the_Duke:
al zou dat zijn, wat inderdaad helemaal niet zo vreemd zou zijn... Vooral na een paar van die frapante verhalen gehoord te hebben. Toch vind ik niet dat je "de dierentolk" met dergelijke dingen in verband mag brengen. Dit slaat gewoon totaal nergens op. Niet dat ik nou tegen 't programma ben of wat dan ook, want ik weet zo nog 15332523 andere programma's die nog minder inhoud hebben.
Yessica:
--- Citaat van: DeathMetalVeggie op 18 december 2003, 23:17:05 ---Een van de meest walgelijke dingen op tv na "Tieneke en de paranormale wereld".
Wat een zweefteef, verschrikkelijk.
De mensen die dit ook nog geloven zitten echt met een IQ van onder de 60.
--- Einde van citaat ---
Mensen die in iets geloven waar jij niet in gelooft een zweefteef noemen getuigt volgens mij echter pas van een IQ lager dan 60.
Ik geloof ook in bovennatuurlijke zaken, iedereen is er vrij in die dingen niet te geloven, prima, maar ik zie het niet zitten dat iemand als jij me dan onder de categorie "zweefteven" schaart.
En ik wil je ook nog wel verklappen dat mijn IQ ruim boven de 60 zit hoor. Ik zou nu een stekelige opmerking over jouw IQ kunnen maken, maar in het kader van de kerstgedachte laat ik dat maar achterwege.
Christiaan:
Doet me denken aan een tekst van Loesje:
Paranormaal - bunt dat niet die valschermhøkers uut de Achterhoek?
;D
Lovelocker:
Het IQ op zich, zegt bovendien niet zoveel. Er zijn mensen met een zeer waarschijnlijk lager IQ dan ik, waar ik een hoop van kan leren.
DeathMetalVeggie:
--- Citaat van: Yessica op 19 december 2003, 09:04:56 ---Mensen die in iets geloven waar jij niet in gelooft een zweefteef noemen getuigt volgens mij echter pas van een IQ lager dan 60.
Ik geloof ook in bovennatuurlijke zaken, iedereen is er vrij in die dingen niet te geloven, prima, maar ik zie het niet zitten dat iemand als jij me dan onder de categorie "zweefteven" schaart.
En ik wil je ook nog wel verklappen dat mijn IQ ruim boven de 60 zit hoor. Ik zou nu een stekelige opmerking over jouw IQ kunnen maken, maar in het kader van de kerstgedachte laat ik dat maar achterwege.
--- Einde van citaat ---
Ik vind het typisch en jammer dat er weer mensen gaan stijgeren en zich persoonlijk aangevallen voelen. Maar goed. Nee, ik vind niet dat je over de rug van dieren zulke onnozele flauwekul op de buis mag brengen. Die "dierentolk" vrouw vind ik echt net zo walgelijk als Jomanda.
Ik geloof best in het paranormale (sommige dingen) maar niet in huilende maria's en andere godsdienstwaanzin. Mensen die dat verkondigen vind ik stom.
Net zo stom als doen alsof dieren net zo zouden praten/denken als mensen, dat ze onze begrippen en taal zouden beheersen en dat ze dat dan zouden doen voor de camera.
Verder moet iedereen maar doen en laten wat ie zelf wilt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie