Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Aquariumliefhebbers hier?
Sam:
Beter voor de vissen, zeker voor de goudvissen en Koi's, lekker in een vijver!
Toen ik op vakantie was is 1 van mijn goudvissen overleden, heel erg balen. Collega's zorgden voor mijn visjes terwijl ik op vakantie was... Ik baal er echt enorm van. Ik heb er 5 jaar lang heel erg goed voor gezorgd (overgenomen van collega die het allemaal niet zo nauw nam), heel mooi groot aquarium... Je weet nooit of het niet gebeurd zou zijn als ik er zelf bij zou zijn geweest, maar ik voel me behoorlijk kut dat ik er niet was toen hij ziek werd en dood ging. :'(
Ik zit nu in tweestrijd: ofwel de ene overgebleven goudvis uitbesteden aan iemand met een vijver ofzo, of zelf een andere vis er bij zetten. Een goudvis alleen is zo mogelijk nog zieliger dan een goudvis in een aquarium van nature al is. Ik wil er geen eentje kopen in de dierenwinkel (koop geen dieren die ik vervolgens in hokjes moet doen), maar wil er wel eentje opvangen van mensen die er niet meer voor kunnen zorgen. Heb al twee advertenties op marktplaats gezien van mensen die graag van hun goudvis af willen. Eens kijken wat het wordt. De overgebleven vis op marktplaats zetten zou ik nooit van z'n leven doen trouwens.
Sam:
Heb inmiddels contact met een meneer van marktplaats die in hetzelfde schuitje zit als ik: had twee goudvissen, heeft er nog 1 over en wil die graag bij een vriendje plaatsen, wil er ook geen goudvis bij kopen maar vindt een goudvis alleen ook zielig. Ik kan hem morgen al ophalen!
Aiko:
Ja, dat probleem ga ik ook eens krijgen met mijn biggetjes. Van de vijf zijn er al twee heen, en de resterende drie raken ook al op leeftijd. En eens blijft er eentje zielig alleen over. Maar er moet toch wel een verblijf te vinden zijn met meerdere biggetjes als ik gewoon de financiƫle zorgen blijf dragen van mijn biggetje...?
Dick:
Hoi Aiko,
Is dit misschien iets?
http://www.stichtingmelief.nl/index.php?p=0
Aiko:
Echter, ze worden niet verwaarloosd danwel mishandeld. Maar wat niet is kan nog komen...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie