Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Testosteron mannelijke vegetariƫrs
Christiaan:
--- Citaat van: Fabian op 22 september 2004, 11:29:54 ---Ik rep niet over vegetariers, maar als je fitnesst maakt je lichaam meer groeihormoon en testosteron aan.
--- Einde van citaat ---
Maar is dat goed, of niet, of maakt het geen ene ruk uit?
Poek:
--- Citaat van: Fabian op 22 september 2004, 11:36:09 ---Hmmm, wat een geweldige tactiek van Poek!
Eh... Getinte vrouwen met lang bruin haar en donkerbruine ogen sterven ook uit.
Wie biedt zich aan? :D
--- Einde van citaat ---
We zijn je vorige avatar niet vergeten hoor!
En Twilightje, heb jij niet bruin haar, of zie ik dat niet goed op je foto in het smoelenboek? In dat geval neem ik meteen de trein naar Leuven :)
Fabian:
--- Citaat van: Christiaan op 22 september 2004, 11:46:57 ---
--- Citaat van: Fabian op 22 september 2004, 11:29:54 ---Ik rep niet over vegetariers, maar als je fitnesst maakt je lichaam meer groeihormoon en testosteron aan.
--- Einde van citaat ---
Maar is dat goed, of niet, of maakt het geen ene ruk uit?
--- Einde van citaat ---
Het kan goed zijn, het kan slecht zijn. Maar daar gaat het niet om. Lovelocker is bang voor een laag testosterongehalte mede omdat hij veel sport.
Twilightje:
--- Citaat van: Poek op 22 september 2004, 11:48:09 ---En Twilightje, heb jij niet bruin haar, of zie ik dat niet goed op je foto in het smoelenboek? In dat geval neem ik meteen de trein naar Leuven :)
--- Einde van citaat ---
Dat zie je niet goed idd, ik ben wel degelijk 100% natuurlijk ros. 't Is wel een slechte foto dat geef ik toe, en had het een tijdje zwart geverfd, dat was er toen nog aan het uitgroeien.
Tot straks dan he :)
Hizikigrrrl:
Met het libido hier zit het iig wel goed.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie