Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #60 Gepost op: 30 maart 2005, 19:42:54 »
Nou prima hoor. Als ze daardoor blijven bestaan. Ze hebben iig lekkere falafel. Smaakvoller dan bij Maoz.
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

ericr

Re:Maoz
« Reactie #61 Gepost op: 31 maart 2005, 14:33:52 »
Nou prima hoor. Als ze daardoor blijven bestaan. Ze hebben iig lekkere falafel. Smaakvoller dan bij Maoz.

De falafel daar is super, Maoz balletjes zijn bijvoorbeeld veel taaier. Die worden waarschijnlijk meerdere keren in de olie gegooid.

Moet er bij zeggen dat bij King Falafel het wel netjes is aangepakt. Er is 1 persoon speciaal aangesteld om de kip te bereiden, die doet dus niks met de falafel of gepofte aardappels.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Maoz
« Reactie #62 Gepost op: 31 maart 2005, 15:28:54 »
Maoz falafel taai??
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2005, 15:29:01 door Annemieke »

ericr

Re:Maoz
« Reactie #63 Gepost op: 01 april 2005, 12:03:27 »
Maoz falafel taai??

Ja ik heb in Amsterdam meerdere keren bij Maoz vestigingen falafel gehaald. Maar die balletjes vond ik maar taai aan de buitenkant. Ook de saladbar vond ik er niet altijd fris uit zien.

Tijmetje

Re:Maoz
« Reactie #64 Gepost op: 01 april 2005, 14:56:25 »
En waar kan men die King Falafel vinden?

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #65 Gepost op: 01 april 2005, 22:54:03 »
En waar kan men die King Falafel vinden?
Iig in Den Haag centrum. Verder weet ik niet of er meerdere zijn.
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

ericr

Re:Maoz
« Reactie #66 Gepost op: 02 april 2005, 14:25:43 »
King Falafel is er maar 1 van, die vind je in de Vlamingstraat. De Vlamingstraat is een verlengde van de Spuistraat, richting de Grote Markt.

Tijmetje

Re:Maoz
« Reactie #67 Gepost op: 02 april 2005, 16:34:00 »
Tof! Volgens mij kan ik dat wel vinden.

NNXIII

Re:Maoz
« Reactie #68 Gepost op: 19 april 2005, 00:27:20 »
Ik heb vorige week vanuit betrouwbare bron (maatje van me uit Leiden) vernomen dat de Maoz in Leiden weg is. Dan blijft als enige lekkere falafeltent nog de Dönerdream ofzo in de Steenstraat over. Da's erg jamemr....  :(

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Maoz
« Reactie #69 Gepost op: 19 april 2005, 00:32:49 »
Laatst weer eens bij de Maoz binnengelopen, bestel een saladboxdingetje en vraag netjes of het 1 of meer keer op scheppen is. Zegt de man achter de bar meerdere keren. Kom ik voor de 2e keer opscheppen, krijg ik boze blikken en zet ie dat het 1 keer opscheppen is. Toen vroeg ik hem waarom hij dan net dat antwoord gaf, maar hij beweerde dat ik hem vroeg of de salad included was. Ja, ik ben natuurlijk zo dom dat ik een saladbox bestel en dat vraag :frusty:


Sin chile, no tiene chiste!

NNXIII

Re:Maoz
« Reactie #70 Gepost op: 19 april 2005, 00:37:00 »
Laatst weer eens bij de Maoz binnengelopen, bestel een saladboxdingetje en vraag netjes of het 1 of meer keer op scheppen is. Zegt de man achter de bar meerdere keren. Kom ik voor de 2e keer opscheppen, krijg ik boze blikken en zet ie dat het 1 keer opscheppen is. Toen vroeg ik hem waarom hij dan net dat antwoord gaf, maar hij beweerde dat ik hem vroeg of de salad included was. Ja, ik ben natuurlijk zo dom dat ik een saladbox bestel en dat vraag :frusty:

Volgens mij had ie de falafel in z'n oren gepropt ofzo. :o

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #71 Gepost op: 20 april 2005, 18:43:49 »
vanmiddag weer een heerlijk broodje Maoz gegeten op de leidsestraat in A'dam. Ze hebben er nu ook gefrituurde bloemkool  :D
,,,,فلافل

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #72 Gepost op: 20 april 2005, 18:44:21 »
Ze hebben er nu ook gefrituurde bloemkool  :D
:o mjammie
Eet gezond & eet taartjes

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Maoz
« Reactie #73 Gepost op: 21 april 2005, 11:36:58 »
De Maoz in Leiden weg?? Wel potverdorie...

ericr

Re:Maoz
« Reactie #74 Gepost op: 02 mei 2005, 09:10:52 »
King Falafel in Den Haag is al weer gestopt met de verkoop van broodjes kip, assortiment is dus weer volledig vegetarisch.

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #75 Gepost op: 06 mei 2005, 13:40:27 »
Van de week ben ik met iemand naar King's Falafel gegaan die ook hoog en laag sprong bij Maoz en tadaa........hij heeft het niet ruiterlijk toegegeven...het kostte wat moeite ivm loyaliteit (en mijn "zie je wel ik zei het toch" negeren  ;D) maar hij vindt die van King's ook lekkerder :)
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #76 Gepost op: 09 mei 2005, 12:02:28 »
en waarom zitten die fallafel tenten altijd in de randstad??? het wordt eens tijd dat er een in maastricht komt!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #77 Gepost op: 09 mei 2005, 12:22:44 »
en waarom zitten die fallafel tenten altijd in de randstad??? het wordt eens tijd dat er een in maastricht komt!

Maar ze hebben vast wel shoarmatenten die het verkopen? Of kom je daar liever niet?

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #78 Gepost op: 09 mei 2005, 17:43:47 »
ik vind fallafel in een shoarmatent minder lekker: niet vers maar uit de diepvries, geen saladebar met lekkere verse groentes, geen keuze in de sausjes... kortom een zwak fatreksel van maoz-fallafel.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #79 Gepost op: 09 mei 2005, 18:36:20 »
niet dat ik er nou zo vaak kom, bij shaormatenten buiten de randstad, maar ik heb altijd het idee dat ze van die salade daar hebben waar je heel erg ziek van kan worden. Of uberhaupt geen salade hebben.
Er zullen uitzonderingen zijn.
,,,,فلافل