Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #100 Gepost op: 08 maart 2006, 14:50:06 »
zit er een maoz in de buurt van de melkweg? we willen nl een fallafeltje eten voor we naar dead cab for cutie gaan vanavond, maar ben niet zo bekend in amsterdam...

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #101 Gepost op: 08 maart 2006, 14:59:32 »
zit er een maoz in de buurt van de melkweg? we willen nl een fallafeltje eten voor we naar dead cab for cutie gaan vanavond, maar ben niet zo bekend in amsterdam...

Jawel! Op de Leidsestraat zit er 1. Als je van de Melkweg naar het Leidseplein loopt, op het Leidseplein linksaf slaan, de straat in waar een tram gaat en dan zit ie al redelijk vlug aan je rechterhand.
,,,,فلافل

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #102 Gepost op: 08 maart 2006, 15:00:26 »
dank je!

Slovak

Re:Maoz
« Reactie #103 Gepost op: 14 juni 2006, 21:01:22 »

De Maoz in Utrecht heeft haar deuren sinds kort gesloten!

Wie weet waarom?


Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Maoz
« Reactie #104 Gepost op: 14 juni 2006, 21:08:14 »
Was dat niet die Maoz waar al eens gesignaleerd was dat er ook - tegen de Maoz-lijn in - shoarma verkocht werd? Dan kon ie zich vast niet alleen op de falafel drijvende houden.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Slovak

Re:Maoz
« Reactie #105 Gepost op: 14 juni 2006, 21:13:21 »
Shoarma.. Hmz, niet dat ik weet. Of het is me ontgaan.. maar ik denk dat ik zoiets niet over het hoofd had kunnen zien.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Maoz
« Reactie #106 Gepost op: 14 juni 2006, 21:21:19 »
We hadden al een onderwerp over Maoz en daar werd het shoarmaverhaal al uitgebreid in besproken. Ik heb "Maoz Utrecht" er ook maar even in gemerged.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

mirrie

Re:Maoz
« Reactie #107 Gepost op: 21 juni 2006, 15:06:59 »
Er is ineens een Maoz in Rotterdam.  :o

Corrupted

Re:Maoz
« Reactie #108 Gepost op: 25 juli 2006, 15:51:46 »
Ik was vorige week bij de Maoz tegenover Amsterdam CS, ik weet niet wat er gebeurd is, maar zowel de Falafel als de saus was veel slechter dan ik gewend ben...

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #109 Gepost op: 25 juli 2006, 22:54:57 »
Wat stom! De hitte? Die bij het CS vind ik wel een beetje een rare Maoz.
'Mijn' Maoz is die in de Leidsestraat en op de Munt.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #110 Gepost op: 22 oktober 2006, 13:08:23 »
Ik had laatst dacht ik gezien dat Maoz in Utrecht er nog wel zat (er zat een bord) dus ik daar gistermiddag heen, blijkt alleen het bord er nog te zijn. Ja hallo.
Toen falafel in de Lange Jansstraat bij een niet-Maoz gegeten, lekker hoor.
,,,,فلافل

Offline Kupu-kupu

  • **
  • 47
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #111 Gepost op: 24 oktober 2006, 13:28:04 »
Die bij het CS vind ik wel een beetje een rare Maoz.


Las laatsts ergens dat de Maoz op het stationsplein gaat verdwijnen in verband met de herinrichting van het plein . Iets met de doorloop van het station naar het Damrak.............en ze komen volgens het bericht niet terug op een andere plek.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #112 Gepost op: 24 oktober 2006, 14:31:46 »
Die bij het CS vind ik wel een beetje een rare Maoz.


Las laatsts ergens dat de Maoz op het stationsplein gaat verdwijnen in verband met de herinrichting van het plein . Iets met de doorloop van het station naar het Damrak.............en ze komen volgens het bericht niet terug op een andere plek.

Er is er 1 geopend op de Oudebrugsteeg, da's een zijstraat van t Damrak, is vlakbij.
,,,,فلافل

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Maoz
« Reactie #113 Gepost op: 26 oktober 2006, 18:04:18 »
Joechei, de Maoz in Groningen is eindelijk weer open! Ik fietste er langs en ik fietste nogal hard, maar het zag er heel mooi uit! :D
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Maoz
« Reactie #114 Gepost op: 16 november 2006, 17:40:05 »
De Maoz in Leiden heeft geen hete groene saus meer, alleen maar van die slappe sausjes. Er stond bij die groene saus al een waarschuwing bij dat het heet was, maar te veel mensen namen het toch en werden dan boos. Waarom niet een nieuw bordje met:
[Pas op, echt heel heet, ik meen het, dit doet auw!]
Ik vind de falafel nu veel minder lekker, ik ging sinds ze de shoarma eruit geknikkerd hebben wel weer af en toe naar Maoz, maar nu dus niet meer.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Maoz
« Reactie #115 Gepost op: 16 november 2006, 17:58:42 »
Hebben ze de hete saus niet stiekum onder de verkoopbalie staan voor de speciale klanten die er van weten?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Maoz
« Reactie #116 Gepost op: 16 november 2006, 18:33:53 »
Zou ik ook doen, maar helaas! Ik heb er natuurlijk meteen naar gevraagd, toen kreeg ik dus een heel verhaal van de mensen met tranen over hun wangen de winkel uitliepen, en boos waren dat ze niet gewaarschuwd waren. Ze hebben het daarna helemaal uit het assortiment gehaald. Echt jammer!
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #117 Gepost op: 16 november 2006, 18:39:38 »
Jammer. Zo heet is die saus toch ook weer niet
,,,,فلافل

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #118 Gepost op: 03 februari 2007, 21:06:06 »
Er is ineens een Maoz in Rotterdam.  :o

ja en de eigenaresse is stom.. *zucht* ik was ook helemaal blij en heb er wel geteld een week gewerkt.. dat stomme mens zat te zeuren als mensen  een beetje saus of salade bij pakte. nee ik ga daar nooit meer naar binnen...  en dat zeg ik als moaz verslaafde.. ik hoefde maar in de stad te komen en ik was verkocht.. maar nu dus alleen nog maar in amsterdam als ik daar kom :( (das niet zo heeel vaak)
« Laatst bewerkt op: 03 februari 2007, 21:07:48 door lijntje »
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Brent

  • ****
  • 600
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #119 Gepost op: 04 februari 2007, 17:55:07 »
Ik ga in augustus twee weken naar buurtje Barcelona, kan ik ook nog eens lekker gaan Maoz'en . :) Er zou trouwens best terug eentje in Antwerpen mogen komen, liefst zonder "patat" verkoop. ;)