Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De zin van leven & lijden
Monie:
Hèt antwoord op de vraag van deze topic krijg je ook niet. Dat kan niet. Maar iedereen mag toch zeggen hoe hij/zij hier tegenaan kijkt? Ik vind het wel interessant.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: Monie op 26 februari 2005, 10:17:15 ---Hèt antwoord op de vraag van deze topic krijg je ook niet. Dat kan niet.
--- Einde van citaat ---
Jawel hoor, het antwoord luidt: 42 :)
willem:
--- Citaat van: b@ña@ñ op 26 februari 2005, 11:09:52 ---
--- Citaat van: Monie op 26 februari 2005, 10:17:15 ---Hèt antwoord op de vraag van deze topic krijg je ook niet. Dat kan niet.
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Als je je leeftijd hiermee bedoelt: ik loop nog wat langer mee en ik blijf het een interessant onderwerp vinden. Bovendien vind ik dat er respectvol geschreven wordt, niemand is onheus bejegend. Als je maar vanuit jezelf blijft redeneren en hoe bepaalde voorstellingen bij jou doorwerken.
Christiaan:
--- Citaat van: willemk49 op 26 februari 2005, 11:23:32 ---
--- Citaat van: b@ña@ñ op 26 februari 2005, 11:09:52 ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Als je je leeftijd hiermee bedoelt:
--- Einde van citaat ---
Nee, hij is een nerd, en hij vergeet er bij te vermelden dat het onbekend is wat de vraag dan nou is ::)
Ligfietsertje:
--- Citaat van: willemk49 op 26 februari 2005, 11:23:32 ---Als je je leeftijd hiermee bedoelt: ik loop nog wat langer mee en ik blijf het een interessant onderwerp vinden.
--- Einde van citaat ---
Nee hoor, 42 is geen leeftijd. Het is gewoon het antwoord op de vraag wat de essentie van het leven is. 42!
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Answer_to_Life,_the_Universe,_and_Everything
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy
Ik heb het boek zelf nog niet gelezen, maar het zou een aanrader zijn. Even verder zoeken op The Hitchhiker's Guide to the Galaxy zal je nog een massa informatie opleveren.
Correctie: 'boek' is op zich niet de juiste term vermits het oorspronkelijk geen boek was.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie