Vegatopia Forum

Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Koken / Re: Wat eten we vandaag?
« Laatste bericht door Sven Gepost op Gisteren om 21:47:01 »
Chioggia biet in roomsaus, bruine linzen in mosterdvinaigrette, aardappels in de schil.
2
« Laatste bericht door Eelco Gepost op Gisteren om 19:09:49 »
Vandaag een grote pan bruine bonen koken. Een deel wordt bonensoep, een deel wordt chili, en een deel blijft naturel.
Lekker!

Ik had een pizza bianca, met mozzarella en pepertjes, en afwisselend een part gemarineerde aubergine, een part gemarineerde champignon en prei, een part gemarineerde bloemkool, en een part tomaat en olijf. Lekker afwisselende smaken dus.
3
« Laatste bericht door Sam Gepost op Gisteren om 15:44:38 »
Vandaag een grote pan bruine bonen koken. Een deel wordt bonensoep, een deel wordt chili, en een deel blijft naturel.
4
« Laatste bericht door Sven Gepost op 08 november 2025, 22:42:37 »
Zelfgemaakte rode linzenfalafel, kruidige savooiekool met wortel, gerstcouscous, tahinisaus.
5
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 08 november 2025, 20:37:01 »
Vandaag weer spinazielasagne. Ik had eigenlijk een spinaziequiche gepland, maar op het moment suprême bleek het bladerdeeg, een paar dagen over datum, al zurig te ruiken. Ach, twee keer spinazielasagne achter elkaar is bepaald geen straf  :D
6
« Laatste bericht door Sam Gepost op 08 november 2025, 19:49:05 »
Tortellini met tomaten-paprika-champignonsaus uit de oven.
7
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 08 november 2025, 13:39:14 »
Gisteren volkoren pasta met tomatensaus, een zak roerbakgroenten (o.a palmkool en champignons) en nuggets.

Vandaag als lunch een salade met witlof, mais, radijs, zonnebloempitten en een dressing  gemaakt van verdunde hummus. Avondeten wordt nasi met taugé, prei, spitskool, wortel, en omelet. Erbij waarschijnlijk wat pindasaus.
8
« Laatste bericht door Sam Gepost op 07 november 2025, 22:06:53 »
Knoflooksaus! Met pitabroodjes en vega shoarma, erbij frisse komkommersalade.
9
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 07 november 2025, 21:28:33 »
Omdat ik vanaf vier uur online deelneem aan een vergadering in Chicago heb ik eerder vandaag een spinazielasagne voorbereid. Verder had ik tussen de middag een kom groentesoep met bruine linzen.
10
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 06 november 2025, 22:50:03 »
Jambalaya met zilvervliesrijst en Unox vegetarische rookworst.
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10