Vegatopia Forum

Wat eten we vandaag?

Online Eelco

• Admin
  • 21.123
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Wat eten we vandaag?
« Reactie #25280 Gepost op: Gisteren om 20:12:08 »
Fusilli linzenbolognese. Tussen de middag had ik op het werk een bulgursalade, die ik gisteravond in elkaar heb gedraaid.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline meisbaer

• 5.845
« Reactie #25281 Gepost op: Vandaag om 11:17:52 »
Maandag een vegetarisch menu bij Jaal India in Assen. Lekkere samosa en dahlsoepje vooraf. Daarna verschillende groentencurry's (oa.a saag, korma), byriani, rijst en naan. Dat was toch teveel voor ons (we worden oud denk ik), maar het was wel lekker. Als toetje toch nog plek om met z'n tweeën was ijs te delen. Er zat ook kulfi bij, wat altijd leuk was.

Gisteren bij de Spar wat lunch gehaald, 's avonds een falafel menu bij Big Danes. Was prima, ook weer net teveel (we moeten het nog leren).

Offline neleH

• 1.741
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25282 Gepost op: Vandaag om 12:45:36 »
Pasta uit de oven met vegan zalm en andere lekkere dingen (bakje uit de vriezer).

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.199
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
« Reactie #25283 Gepost op: Vandaag om 19:23:51 »
Gisteren een salade met aardappel, koolrabi, bonen, kappertjes, rood lof, sla en vegan spekjes.

Vandaag puree van zoete aardappel en linzen, met stevig gebakken venkel en mais en hazelnoten.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Online Eelco

• Admin
  • 21.123
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #25284 Gepost op: Vandaag om 20:55:18 »
Spruitjesstamppot! Jazeker, de eerste spruitjes liggen weer in de winkel en ze waren bij AH meteen ook in de bonus. Bovendien was het vandaag nogal herfstig weer. Erbij twee experimentele burgertjes van feta, kidneybonen en peterselie.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength