Vegatopia Forum

Haarlem

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re: Haarlem
« Reactie #20 Gepost op: 29 december 2015, 21:04:10 »
Lunch bij V&D gedaan.
Nu kan het nog!
Precies, moet je steunen in deze tijden.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Aiko

Re: Haarlem
« Reactie #21 Gepost op: 29 december 2015, 23:52:34 »
Een bedrijf dat klanten met tegoedbonnen besteelt door openstaande tegoedbonnen ongeldig te verklaren, zou ik nou niet echt willen ondersteunen. Ik vind het vooral gluiperig... Om nog maar niet te spreken over het niet reserveren / uitbetalen van ontslagvergoedingen van ontslagen mensen een paar maanden geleden.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.901
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Haarlem
« Reactie #22 Gepost op: 23 februari 2016, 11:27:14 »
Een bedrijf dat klanten met tegoedbonnen besteelt door openstaande tegoedbonnen ongeldig te verklaren, zou ik nou niet echt willen ondersteunen.

Heb je nou je zin?

Aiko

Re: Haarlem
« Reactie #23 Gepost op: 23 februari 2016, 12:50:18 »
Ik was er vorige week vrijdag nog om ze financieel te ondersteunen. Twee dagen later waren ze volgens mij al dicht. Maar als de vloeren vooral leegte bevat of lege schappen, en ik de shirtsvoorraad bij mij thuis alleen maar met geruite shirts kon aansterken, dan houdt het bij mij op. Shirts met een saaie egale kleur zijn sowieso zeldzaam tegenwoordig.

Re: Haarlem
« Reactie #24 Gepost op: 10 mei 2020, 12:02:01 »
Lieve mensen,

Wij zijn New Vegas, een Vegan restaurant in het centrum van Haarlem naast de grote markt en tegenover het stadhuis in de Koningstraat. Wij hebben helaas door de Corona crisis nog niet onze deuren mogen openen voor publiek. Wel doen wij aan pick up & delivery. Via onze site www.new-Vegas.nl vind je meer informatie over ons!

Stay safe stay vega(n) 💚

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.293
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Haarlem
« Reactie #25 Gepost op: 10 mei 2020, 18:48:46 »
Eigenlijk is de post van New Vegas in Haarlem reclame, wat eigenlijk op het forum niet is toegestaan. Maar omdat dit een vegan restaurant is dat nog moet openen en omdat dit in deze tijden van corona sowieso lastig is, laten we de post bij wijze van aankondiging staan. Veel succes met New Vegas!

Wij kijken uit naar de eerste recensies van de forummers  :).
Gemüse ist mein Fleisch