Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (4/104) > >>

Ligfietsertje:

--- Citaat van: Lynnova-Geerhartje op 05 maart 2007, 21:47:08 ---Ook cool, ik zit hier met het raam open (once again no pun intended) en hoor het roepen van een uil.
--- Einde van citaat ---

Welke soort?  :)

Lynnova-Geerhartje:
Helaas, zover strekt mijn kennis niet. Ben al blij dat ik een uil van een duif kan onderscheiden. Qua geluid dan hè.

Vandaag nog een sijsje gezien. Tenminste dat hoop ik, want daarmee het eerste sijsje in mijn leven. (Misschien heb ik wel vaker een sijsje gezien, maar dan wel zonder mij er bewust van te zijn.) In elk geval een groen vogeltje, mijns inziens niet zijnde een groenling, dat vlak voor mijn snoet voorbijvloog, vanmiddag tijdens mijn lunchpauze. (Wandelpauze.)

Ligfietsertje:

--- Citaat van: Lynnova-Geerhartje op 08 maart 2007, 22:04:05 ---In elk geval een groen vogeltje, mijns inziens niet zijnde een groenling,
--- Einde van citaat ---

Een papegaai?!  ;) :P

Lovelocker:
Een halsbandparkiet zou heel goed kunnen, dan zit je er niet ver naast. Ik keek even waar Gerhartje woonde en zag in het emailadres "kolenkit". Als het die van Amsterdam is, kan het heel goed, van die parkiet. Moet ie wel heel snel voorbij zijn gevlogen, want je ziet snel dat het een papegaai-achtige is.
Een sijsje zou ik toch eerder geel noemen. Ik ben verder ook niet zo goed in vogels herkennen: de kraai-achtigen en de roofvogels kluts ik allemaal door elkaar.

Harry:
Ik dacht dat Geerhartje in Utrecht woonde.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie