Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (41/104) > >>

Hizikigrrrl:
En meneer de sperwer was er ook weer... Me dunkt dat hij nu genoeg te eten kan vinden in het bos, dus ik heb hem weer weggejaagd. Stay away van mijn musjes!

greet:
in het bos had zich vlak bij de bungalow een koppel meesjes een nestje gemaakt in een oude waterpomp waar het bovenstuk uit was.
als je dus binnen zat (2 meter afstand nog niet denk ik) kon je ze in het oog houden en dan kwamen ze altijd met wormpies en zo en klommen ze zo schattig in die pomp, de mamy en de papy.

Monique:

--- Citaat van: Chez Raar op 08 mei 2008, 18:19:13 ---Een paar daagjes op Schiermonnikoog geweest

--- Einde van citaat ---

Nou zeg en niet eens even zwaaien als je langs rijdt...

Call 'em Boer:
Waar had ik moeten zwaaien dan toen ik  per bus van Winsum naar Lauwersoog door het Groningse land kronkelde? Prachtige boerderijen hoor, met lost staande pronkwoningen ervoor.  Weer heel anders dan hier in de Betuwe. Maar hier zijn ze ook mooi.  

Martin Bril breekt in zijn column van vandaag zijn hoofd over welke vogel het nou is die steeds het hoogste woord heeft in zijn tuin. De fluiter, de tuinfluiter of de tjiftjaf. Waarschijnlijk gewoon een winterkoninkje.

Monique:
Oh met het OV. Dan kom je hier niet langs. Ik zit nl. aan de andere (zuidwestkant) van het Lauwersmeer. Maar dat landschap daar bij Winsum, dat is fenomenaal. Lovelocker ging er bijna om verhuizen.

--- Citaat van: Chez Raar op 13 mei 2008, 22:47:57 ---Martin Bril breekt in zijn column van vandaag zijn hoofd over welke vogel het nou is die steeds het hoogste woord heeft in zijn tuin. De fluiter, de tuinfluiter of de tjiftjaf. Waarschijnlijk gewoon een winterkoninkje.

--- Einde van citaat ---

Bij mij is dat op het moment de zanglijster (heb ik me laten vertellen). Alles in 3-en.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie