Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Opdringerige/schokkende advertenties om de dieren te redden: ja of nee?

<< < (3/18) > >>

fem fatale:
Ik heb dat spotje een keer gezien (sindsdien zet ik gewoon de tv uit als de WSPA weer begint) en heb daarna een halfuur boven de wc gehangen, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat zien en dan denken "ja, ik ga ze geld geven, kunnen ze nog meer van dat soort vieze filmpjes maken".

LelleL:
Goed topic Sam, heb zo'n weerzin tegen deze filmpjes. Ik steun de WSPA bij voorbaat niet omdat ze bijna hun geld verdienen met dierenmishandeling op deze manier.
Ik vind de filmpjes walgelijk en krijg ze nog regelmatig toegezonden van mensen. Ik kijk ze niet.

Maartje!:

--- Citaat van: Draek op 11 november 2009, 16:43:40 ---confrontatie (=bewustwording)
--- Einde van citaat ---

:nooo:

IneN:
Ik vind die filmpjes ook afschuwelijk, MAAR moet zeggen dat ze (bij mij dan toch) wel efficiƫnt zijn geweest: na een filmpje over koeientransport en folders over slachthuizen (met dus erg vieze beelden) werd ik vegetariƫr. Ik was toen 13.

Dot:
Nee. Ik denk dat dergelijke spotjes absoluut averechts werken. Overigens word ik er ook nogal naar van dat de voice-over in dergelijke spotjes altijd praat alsof hij/zij het tegen zwakzinnigen heeft.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie