Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Opdringerige/schokkende advertenties om de dieren te redden: ja of nee?
lieve lijn:
alle post van de dierenbescherming gaat hier ongeopend weg...
Ze stalken me nu 3 jaar na een donatie (gewoon vanuit mezelf) met 3 a 4 bedelbrieven per jaar. Als ze dit niet gedaan hadden zou ik ws nog wel doneren. Nu niet, ik krijg al genoeg troep op de deurmat...
LelleL:
--- Citaat van: lijntje op 30 november 2009, 10:37:05 ---alle post van de dierenbescherming gaat hier ongeopend weg...
Ze stalken me nu 3 jaar na een donatie (gewoon vanuit mezelf) met 3 a 4 bedelbrieven per jaar. Als ze dit niet gedaan hadden zou ik ws nog wel doneren. Nu niet, ik krijg al genoeg troep op de deurmat...
--- Einde van citaat ---
Ah dat werkt dus niet alleen bij mij zo!
Lady d'Arb@ñville:
In het verleden hebben we ook diverse malen getracht duidelijk te maken dat we geen reclamemateriaal of 'bedankbrieven' wensen te financieren. Als het niet mogelijk was om te doneren en tegelijk van de mailinglijst af te komen (echt, sommige organisaties konden dat niet scheiden!), was het bij ons ook subiet afgelopen met onze goedgeefsheid.
lieve lijn:
De eerste x dat ik die brief vond zei ik letterlijk tegen mijn moeder: "Nou weet ik meteen waar mijn donatie heen gegaan is"
Snap dat er mensen zijn die die drijfveer wel nodig hebben, maar als ik de 1e x dat zelf zomaar bedenk doe ik dat de evt. 2e x ook wel..
LelleL:
Ik heb er met een instantie (greenpeace?) over gemaild dat ik het belachelijk vond dat mijn geld daar naartoe ging, die zeiden dat de bedelbrieven een dusdanige vorm van inkomsten genereerden dat ze dat konden verantwoorden ofzoiets.
De moeder van een vriendinnetje van mij, vroegah, maakte ook expres fl 0,90 cent over als je vanaf 1 gulden de nieuwsbrief enzo ontving. Tot haar verbazing ontving ze dat dan toch.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie