Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Vegetariërs minder last van obesitas!!Geen wonder!

<< < (5/7) > >>

chantalv80:

--- Citaat van: @rno op 09 september 2012, 11:30:08 ---
--- Citaat van: Eelco op 08 september 2012, 23:41:00 ---
--- Citaat van: chantalv80 op 08 september 2012, 10:08:28 ---Ik wil me eigenlijk best wel dik vreten aan chips en bier.....

--- Einde van citaat ---
Vegetarisch zeer verantwoord  ;).

Doet me denken aan het lied Ginette van Stef Bos (van mijn favoriete album 'Zien')

--- Citaat ---Nog één sigaret en ik weet
Het is een soort vlucht
Het is slecht voor mijn longen maar het is goed voor mijn rust

--- Einde van citaat ---
Niets menselijks is vegetariërs vreemd en je kunt prima dik worden als vegetariër. Wel denk ik dat vegetariërs gemiddeld ietsje bewuster leven - schijnt ook ettelijke keren wetenschappelijk bewezen te zijn. Tijd voor een glaasje Chardonnay  8).

--- Einde van citaat ---

Zijn mensen die bewust leven vanzelfsprekend vegetariër. Of leven vegetariërs bewuster?

--- Einde van citaat ---
Daar ben ik me dan niet van bewust  ???

endopleeg:
Ik eet geen vlees en vis, maar wil het mezelf niet moeilijk maken door iedere keer op de verpakkingen te gaan kijken en tonnen geld uit te geven in de bio winkel. Ik eet dus gewoon gelatine en andere toevoegingen in het eten, die van dieren afkomstig zijn. (ik wist voor het lezen van dit draadje niet eens dat er dierlijke enummers zijn....)

sabine77:
overgewicht ontstaat niet door vetten maar door de suikers uit onze voeding

Duncan:
Minder obesitas, minder kanker enz.

Laten staan van vlees heeft zoveel voordelen dat ik van verbazing van mijn stoel val dat zo weinig mensen die levenswijze volgen.
Bovendien kan het de staat miljarden aan gezondheidskosten op de begroting besparen.

Hizikigrrrl:
Dat vegetariers over het algemeen minder obesitas hebben, heeft niks met wel of niet vlees eten te maken, maar met een gezondere levenstijl: minder roken, drinken, overeten, junkfood, meer bewegen, etc.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie