Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (54/192) > >>

Hizikigrrrl:
Die stokjes ga ik eens onthouden. Zou de dierenwinkel het ook verkopen?

Simon's Cat's jonge vriendje kun je ook zelf natekenen:

fem fatale:
Ik heb t nog nooit gezien bij een dierenwinkel en dit was eigenlijk de eerste keer dat ik kleine verpakkingen zag. Maar het was verpakt per 2 dus ik heb 2 pakjes besteld en een stokje cadeau gekregen. Ik kan er wel 1 in een envelop doen? Kan alleen niet naar de postbus, dus duurt even voordat je hem dan hebt.

koekje:
Die stokjes zijn erg leuk, maar ook moeilijk verkrijgbaar. Hier zijn ze ook een groot succes. Let er wel op dat je ze niet altijd geeft, want dan gaat 'de smaak' eraf en doen ze het niet meer. De katten raken er dan teveel gewend aan.

fem fatale:
oh dat doe ik met alle speeltjes, ook die van fretten, alles is leuker als ze het twee weken niet gezien hebben.

alleen dingen die ook gebruikt worden als verstop/rustplek laat ik altijd staan, ook al worden ze ook regelatig gebruikt als hinderlaag.

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: fem fatale op 26 november 2011, 10:12:44 --- Ik kan er wel 1 in een envelop doen? Kan alleen niet naar de postbus, dus duurt even voordat je hem dan hebt.

--- Einde van citaat ---

Wat lief van je!
Ik ga eerst eens kijken of ik het ergens zonder extreme verzendkosten online kan bestellen, anders laat ik het je weten!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie