Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (53/192) > >>

fem fatale:
ik zat in kleermakerszit op de bank, en kai had zichzelf over mijn schoot gedrapeerd. voor plien een dilemma, mijn schoot is haar plekje, ze ligt ook wel eens op de vensterbank of op een dekentje op de bank als ik niet thuis of bezig ben, maar als mijn schoot er is en ze wil liggen, dan komt ze op schoot, tenzij er bezoek is. na wat gedrentel, gemiauw en een porretje bleek kai niet te schuiven voor haar, dus ging ze maar bovenop kai liggen  ;D
zo hebben ze een uur gelegen tot kai het te warm kreeg en ertussenuit kroop, maar toen kroop hij tegen me aan en gaf plien eens een goede wasbeurt, want in echt ver weg had hij duidelijk geen zin.

Hizikigrrrl:
Er is alweer een nieuw filmoje van Simon's Cat uit!

Aiko:
Sinds wanneer heeft Simon's kat een speelvriendje? Heb ik een uitzending gemist?

fem fatale:
deze: http://www.simonscat.com/Blog/2011-10-11/Simons-Cat-in-Double-Trouble/

ik vind de boze miauw bijzonder goed gelukt, plien keek beledigd naar de laptop, stapte van schoot en zit nu met haar rug naar me toe  ;D

fem fatale:
de dierenapotheek waar ik de mondspoeling voor jet koop stuurde een mail met sinterklaasideeën, en daar stonden ook matatabistokjes bij, waar ik al eens heel goede dingen over had gehoord. die heb ik dus besteld, met de mondspoeling en 3 zakken snoepjes, want ik zag dat ze daar iets hadden waar mijn vader al een tijdje naar op zoek was, en omdat de honden van mijn ouders redelijke watjes zijn op eetgebied, besloot ik dat de hond en kat van de broer en mijn 5tal het ook een leuk cadeau zouden vinden.

uiteraard werd ik geholpen met uitpakken en nadat plien een zak snoepjes uit de doos had getild dook kai erin en viste de matatabistokjes van de bodem.

en nu heb ik katten die rugzwemmen terwijl ze een stokje in alle 4 de poten houden en erop knagen. geslaagd cadeau dus, ook al is het sintgedeelte niet helemaal gelukt (met de snoepjes ook al niet).

ze lijken nogal op zoethout, die matatabistokjes, maar ik heb het getest, ze smaken naar niets.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie