Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (52/192) > >>

fem fatale:
maar als je zo'n blik openmaakt ruik je het 3 straten verderop nog, hoe kun je dat nou niet ruiken?  en als al het vlees zo rook, was ik allang in een hutje op de hei gaan wonen.

Poek:
Bedoel je dat als kattenvoer stinkt, dat door geur- en smaakstoffen komt? Zo ja, waar baseer je dat op?

fem fatale:
ik kan me niet voorstellen hoe ze die geur anders in dat blikje hebben weten te stoppen, rottend vlees is ook heel  penetrant, maar ruikt anders, en ik denk dat het verkooptechnisch handiger is om geurstoffen te gebruiken dan rottend vlees.

koekje:
Sien heeft een spannende droom. Ze ligt opgevouwen in haar fruitschaal met de pootjes voor de ogen. Ze knort wat en maakt schokkende geluiden, zodat de tafel ook meewiebelt. Zolang ze nog niet gilt of ineens hard miauwt, is het goed. Dan heeft ze geen nachtmerrie.

fem fatale:
plien heeft al de hele week ontzettend heftige dromen op schoot, zo schattig  :heart:

maar van de week had ze wel een nachtmerrie, heel zielig, eerst gilde ze en daarna maakte ze snikgeluidjes. ik wilde haar wakker maken, maar omdat ze heel veel op schoot of tegen me aan slaapt reageert ze niet op schudden of aaien, uiteindelijk heb ik even aan haar nekvel getrokken, en toen ging ze me een halfuur wassen. misschien was ze blij dat ik haar wakker maakte, maar het kan ook  gewoon haar net-wakker-wasbeurt zijn en dat mijn hand makkelijker te bereiken was dan haar billen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie