Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (51/192) > >>

Poek:
Hier staat van niet. Ik ben benieuwd of Koekje andere informatie heeft of maar wat zei.

fem fatale:
er staat "kunstmatige" smaakversterkers.

ik heb wat staan voor noodgevallen (verstopte neusjes en alleen stinkend voer wordt gegeten, er moet een keer gevoerd worden door iemand die mijn normale voer eng vind, logeerkat die normaal brokken eet, maar die wil ik absoluut niet in huis) maar het stinkt. en het ruikt idd precies hetzelfde als het er weer uit komt (en dan plakt het, fijn met langharige katten). ik heb wel eens gekookt vlees geroken en die geur is een stuk minder penetrant.

fem fatale:
ik zou nu natuurlijk op de verpakking kunnen gaan kijken, maar kai en plien liggen op schoot te slapen, vind ik leuker.

koekje:
Ik zou zeggen, ruik eens aan een geopend blikje en aan een rauw kipfiletje. Eventueel geblinddoekt, zodat je niet door visuele dingen wordt afgeleid.
Gekookt vlees ruikt ietsjes sterker dan rauw vlees, maar nog steeds lang niet zo heftig als een blikje kattenvoer opendoen. Ik vind AC een goed merk blik, maar het is wel blik.

Poek:
Maar ik kan geen smaak- of geurstoffen ruiken. De verpakking suggereert dat er alleen vitamine D3 en vitamine E wordt toegevoegd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie