Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
M.:
Is ontstoken anders dan verstopte anaalklieren? Daar heeft Azrael soms last van, en dan gaat ze eerst sleetje rijden en als je dan 'geluk' hebt sproeit ze vervolgens het goedje over je heen :-X
fem fatale:
ja want verstopt is niet per se ontstoken. maar volgens mij maakt het in het gedrag en de stank niet uit en soms kan de da het ook niet zien want het is sowieso vieze prut - bij fretten dan - dus krijg je bij twijfel een abkuur mee.
Poek:
--- Citaat van: Temari op 28 november 2011, 21:25:03 ---De computer lijkt me toch wel verboden terrein, ja!
--- Einde van citaat ---
Niet voor deze kat:
fem fatale:
de laatste twee dagen had jet geen diarre, maar ook geen zin in spelen en ze trok strepen op de vloer.
anaalklieren, dus anaal onderzoek, uiteraard was ze boos - maar ze was al boos toen ze in het reismandje moest, waar ze 10 minuten daarvoor nog lag te soezen, maar ze vertrouwde het niet dat mijn moeder erbij was, en darmslijmvlies is geirriteerd. da dacht aan ontsteking of giardia, giardia is heel naar, gelukkig hebben kai en plien snotneuzen, dus is het heel onwaarschijnlijk dat alleen jet symptomen zou hebben en de andere twee niet door hun betere weerstand, jet is ook nog nooit ziek geweest en kai en plien wel een paar keer nies en plien uiteraard de schimmel. nu dus darmpillen, om halfzeven de eerste en ze iss nu aan het spelen en haar vacht zit mooier, kan ook komen doordat volle anaalklieren heel vervelend zijn. (bij diarree legen de klieren niet altijd goed, en dan raken ze verstopt en overvol en krijg je overloop, maar twee heel volle klieren zitten misschien wel in de weg bij lopen).
de pillen schijnen heel vies te zijn, dus had ik hem goed verstopt en ging hij zonder kauwen naar binnen. "snoepje" is echt een nuttig commando ;)
M.:
Nou het heeft meer dan drie maanden geduurd maar ik zag Marla gisteren eindelijk weer eens in het mandje bovenop de krabton slapen! Zowel Muts als Marla gebruikten die plek, en Azrael ook heel af en toe, maar sinds Muts dood is heb ik geen van beide katten er in zien liggen, tot gisteren dus. Heel fijn want het was zo confronterend om die plek altijd leeg te zien. Toch typisch hoor, ze hebben alle andere mandjes waar Muts ook wel eens lag ook maandenlang vermeden. Gelukkig nu niet meer dus :)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie