Vegatopia Forum

Onderzoek dieetconsumpties Universiteit Antwerpen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onderzoek dieetconsumpties Universiteit Antwerpen
« Gepost op: 13 oktober 2019, 12:17:50 »
Hey iedereen!

Voor een onderzoek aan de Universiteit Antwerpen ben ik op zoek naar 10 vrijwilligers die mee willen doen aan een éénmalig experiment (in December) op de stadscampus van de Universiteit van Antwerpen.

Het onderzoek houdt in dat de vrijwilligers verschillende afbeeldingen te zien krijgen en hierover een vragenlijst moeten invullen. De details hierover mag ik niet vrijgeven omdat dit het onderzoek al dan niet zou kunnen beïnvloeden.

Deze proef maakt deel uit van een groter onderzoek en zal invloed hebben op zowel Belgisch beleid als de voedselindustrie, u hebt als deelnemer dus een merkbare impact op de toekomst!

Ik ben op zoek naar:

- 10 Mannen
- Tussen de 18 en 30 jaar
- Die vegetariër of veganist zijn OF die échte vleeseters zijn (telkens 5 vegetariërs/veganisten en 5 vleeseters)

Waarom enkel mannen? Wel, uit vorig onderzoek blijkt dat vooral mannen het moeilijk hebben om 'sociaal aanvaard' te worden als vegetariër of veganist, dit maakt hen een interessante onderzoeksgroep!

Wilt u deelnemen aan het onderzoek of kent u iemand die zou willen deelnemen? Neem dan zeker contact met mij op via een PM of e-mail (Youssef.Ziadi@student.uantwerpen.be)!

Voor vragen of bedenkingen kan u mij ook altijd bereiken via mail.

(ps: Delen mag uiteraard altijd!)

Tot dan! 😊
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2019, 14:13:27 door Youssef.Ziadi »

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.337
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Onderzoek dieetconsumpties Universiteit Antwerpen
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2019, 12:54:23 »
Eigenlijk zijn dit soort oproepen op het forum niet toegestaan (zie forumregels), maar omdat dit een serieus onderzoek lijkt te zijn, wil ik hier als admin graag een uitzondering voor maken. Youssef, heb je wellicht een link voor meer informatie?
Gemüse ist mein Fleisch

Aiko

Re: Onderzoek dieetconsumpties Universiteit Antwerpen
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2019, 16:43:57 »
Waarom enkel mannen? Wel, uit vorig onderzoek blijkt dat vooral mannen het moeilijk hebben om 'sociaal aanvaard' te worden als vegetariër of veganist, dit maakt hen een interessante onderzoeksgroep!

En waarom de leeftijdsonderscheiding?

Re: Onderzoek dieetconsumpties Universiteit Antwerpen
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2019, 17:14:44 »
Waarom enkel mannen? Wel, uit vorig onderzoek blijkt dat vooral mannen het moeilijk hebben om 'sociaal aanvaard' te worden als vegetariër of veganist, dit maakt hen een interessante onderzoeksgroep!

En waarom de leeftijdsonderscheiding?

De reden hiervoor is dat er vooral weinig onderzoek gedaan is naar deze leeftijdscategorie op dit vlak.