Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

"Maar ik ben geen vegetariƫr, hoor!"

<< < (3/17) > >>

willem:
Het zal wel aan mij liggen, Jan, maar ik kon het niet vinden. Stond het in die van dit weekend? Als dat het geval is dan vast op een weggestopt plekje. De krant twee keer doorgelopen, steeds over het hoofd gezien dan. Heb je het verhaal over de demente moeder ook gezien? Wat vond je ervan? Heel herkenbaar op veel plekken.

Kiwi:
Het bericht van J@n dateert al van 4 april. Je moet nog iets verder terugzoeken dus. :O

Aiko:
Ha ha...
Of nog anderhalve maand geduld.

willem:

--- Citaat van: Kiwi op 20 februari 2005, 00:38:06 ---Het bericht van J@n dateert al van 4 april. Je moet nog iets verder terugzoeken dus. :O

--- Einde van citaat ---
Verdorie ja, het late uur misschien. Ik denk dat ik niet verder heb gekeken dan het bericht van Paula. Voetstoots van uitgegaan dat de hele draad van zaterdag was.

Pietje:
Nou, ik vindt hem maar een SUKKEL. En ook vindt ik dat als je bij de partij voor de dieren zit, je vegetarier/veganist tenminste zou moeten zijn. Ik ga gewoon weer lekker op de SP stemmen net als hiervoor; toen je voor de 1e keer op de pvdd kon stemmen!

Ik had dat al gelijk door. Gewoon effe lekker scoren met de dieren als SLACHToffer.

Neppotisme!!

Alleen korte dictatuur kan de dieren redden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie