Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

'Iets lekkers verdienen'

<< < (8/11) > >>

fem fatale:

--- Citaat van: calimero op 26 april 2004, 09:56:02 ---Tuurlijk, maar je leeft hier in een maatschappij waarin dun Moet, dus er moest natuurlijk wel eventjes een geschokte reactie komen om je te laten weten dat dat buikje meteen weer eraf moet!
 ::)

--- Einde van citaat ---
zo'n enorm buikje was t natuurlijk ook weer niet, ik vond t wel een sexy buikje
maar ja, ik vind mannen met een bierbuik ook mooier dan dunne mannen

calimero:

--- Citaat van: Poek op 26 april 2004, 09:58:02 ---(*)Geen bierbuikjes graag

--- Einde van citaat ---
Bier! :pukey:
Deze draad gaat over lekkers, hoor.

Ik vond mijn buikje toen-ie nog klein was trouwens ook best cute. Nu is het meer zo'n laag vet geworden, toch net wat minder charmant hè. :-X

Poek:
Je moet inderdaad een onderscheid maken tussen buikje en buik. Niet dat jij een buik hebt, maar je moet wel oppassen er geen een te krijgen.

De eerste helft van de tweede zin moet overigens niet letterlijk opgevat worden natuurlijk.

Kiwi:

--- Citaat van: fem fatale op 26 april 2004, 09:50:39 ---dat kan toch?

--- Einde van citaat ---

Mijn verbaasde blik was omdat ik het voor mezelf niet voor kan stellen dat ik ooit blij zou zijn met m'n buik. Bij mij is het ook geen buikje meer, eerder een dikke pens. Ik ben een aantal jaar geleden namelijk zo'n 40 kilo (!!) aangekomen binnen een jaar tijd, en zit daardoor niet lekker in m'n vel. En dan vooral die buik.... :sadley:

Kiwi:
Maar nu ik er nog eens over nadenk; een vrouw hoort ook wat ronder te zijn dan een man, dus een klein buikje is ook helemaal niet lelijk!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie