Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

'Iets lekkers verdienen'

<< < (9/11) > >>

Poek:

--- Citaat van: Kiwi op 26 april 2004, 10:13:59 ---Maar nu ik er nog eens over nadenk; een vrouw hoort ook wat ronder te zijn dan een man, dus een klein buikje is ook helemaal niet lelijk!

--- Einde van citaat ---

Correct, die dunne fotomodellen zijn gewoon onnatuurlijk. Mannen schijnen ook op gezonde ronde vormen te vallen omdat dat op vruchtbaarheid duidt. Maar 40 kilo in een jaar tijd aankomen is niet goed nee.

Kiwi:
M'n vader was overleden. En toen ben ik van ellende maar gaan eten. Als je je volstopt voel je minder.
Een ander stopt misscchien met eten als 'ie problemen heeft, ik eet juist extra veel. Probleemetertje dus.  En nu heb ik dus nog last van de gevolgen, want afvallen lukt niet echt.

Christiaan:

--- Citaat van: Poek op 26 april 2004, 10:22:36 ---Mannen schijnen ook op gezonde ronde vormen te vallen omdat dat op vruchtbaarheid duidt.

--- Einde van citaat ---
He bah, al die sociobiologische verklaringen halen alleen maar de lol er van af!

Poek:

--- Citaat van: Christiaan op 26 april 2004, 10:28:35 ---
--- Citaat van: Poek op 26 april 2004, 10:22:36 ---Mannen schijnen ook op gezonde ronde vormen te vallen omdat dat op vruchtbaarheid duidt.

--- Einde van citaat ---
He bah, al die sociobiologische verklaringen halen alleen maar de lol er van af!

--- Einde van citaat ---

Omdat het geil staat dan?

En Kiwi, als het eraangekomen is, moet toch ook erafkunnen? Makkelijker gezegd dan gedaan, maar in principe moet het wel kloppen toch?

Kiwi:
'tuurlijk klopt dat! Maar wat dat betreft ben ik een slappeling; ik vind alles veel te lekker, dus ik houd een dieet nooit lang vol. Misschien moet ik mij ook maar eens gaan melden bij de Afvallen-draad...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie