Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Zuivel en verkoudheid
Lovelocker:
"dat weet je best
Ik ken lactose-intolerantie natuurlijk, maar ik dacht dat je wat anders bedoelde(?) Dus je volgens jou is melk niet voor iedereen slecht? Dat was waar ik nieuwsgierig naar was.
Sander:
--- Citaat van: Lovelocker op 04 mei 2004, 04:57:05 ---Dus je volgens jou is melk niet voor iedereen slecht?
--- Einde van citaat ---
Melk is voor iedereen slecht, maar niet iedereen merkt daar (direkt) wat van. Punt.
Sander:
--- Citaat van: Lovelocker op 04 mei 2004, 04:57:05 ---Ik ken lactulose-intolerantie natuurlijk, maar ik dacht dat je wat anders bedoelde(?)
--- Einde van citaat ---
Er zitten naast lactose ook nog andere stoffen in melk. De stoffen die het immuunsysteem in verwarring kunnen brengen zijn voornamelijk de melk-eiwitten.
Christiaan:
--- Citaat van: Sander op 04 mei 2004, 11:06:06 ---
--- Citaat van: Lovelocker op 04 mei 2004, 04:57:05 ---Ik ken lactulose-intolerantie natuurlijk, maar ik dacht dat je wat anders bedoelde(?)
--- Einde van citaat ---
Er zitten meer eiwitten in zuivel dan alleen lactose, overigens.
--- Einde van citaat ---
Lactose is geen eiwit, het is een suiker. Melksuiker.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: Sander op 04 mei 2004, 11:05:27 ---Melk is voor iedereen slecht, maar niet iedereen merkt daar (direkt) wat van. Punt.
--- Einde van citaat ---
O, gaan we weer es op die toer.
Zuurstof is ook voor iedereen slecht, maar niet iedereen merkt daar (direkt) wat van. Punt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie