Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Zuivel en verkoudheid
Christiaan:
--- Citaat van: Lovelocker op 03 mei 2004, 22:26:22 ---Zéker mensen met een bepaalde overtuiging hebben de neiging feiten naar zich toe te redeneren.
--- Einde van citaat ---
Dus jij redeneert de feiten maar van je af, dan zit je wel goed? ;)
Lovelocker:
Ik heb nogal een kritische, onderzoekende geest en kan toch ook behoorlijk rechtlijnig zijn: ik volg mijn eigen rechte lijn en nooit die van een ander :P
Sander:
--- Citaat van: Ben op 03 mei 2004, 22:05:23 ---Al deze antistoffen die ons willen beschermen tegen koeziektes brengen ons immuunsysteem in de war en ons verdedigingsmechanisme tegen menselijke ziektes verzwakt.
--- Einde van citaat ---
Het zijn de lichaamsvreemde eiwitten in koemelk die het afweersysteem in de war kunnen sturen.
Lovelocker:
En lichaamsvreemde eiwitten in vlees doen dat niet of doen die dat ook? Eten is toch sowieso lichaamsvreemd?
Sander:
--- Citaat van: Lovelocker op 03 mei 2004, 23:06:41 ---En lichaamsvreemde eiwitten in vlees doen dat niet of doen die dat ook?
--- Einde van citaat ---
Er zijn beduidend minder mensen allergisch of overgevoelig voor vlees dan voor zuivel, dat weet je best. :)
--- Citaat ---Eten is toch sowieso lichaamsvreemd?
--- Einde van citaat ---
Ja, en pollen ook, en daar heeft ook niet iedereen last van. Maar als je er last van hebt, dan heb je er meestal ook goed last van.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie