Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Zuivel en verkoudheid

<< < (2/26) > >>

Draek:
Eerlijk gezegd ben ik nog nooit zo goed door de winter gekomen. Ook daarvoor is mijn duur van verkoudheid erg ingekort of de verkoudheid is eventjes aanwezig geweest maar nooit verder gegroeid. Dat zal wel te danken zijn doordat ik vegan ben geworden en dus geen zuivel meer inneem, maar ook dat ik meer fruit ben gaan eten denk ik.

Sam:
Grrrr.... weer soortement verkouden en weer duurt het een eeuwigheid. Ik ben helemaal niet ziek maar blaf als een zeehond zo ongeveer (alle collega's zitten met de deur dicht tegen de herrie). En dit gaat mij zondag mijn duiken kosten als ik pech heb. Zou het nou helpen om een slijmvormende liter zuivel te drinken om al die bacterieren weg te slijmen?

fem fatale:

--- Citaat van: Sam op 29 april 2004, 15:09:42 ---Zou het nou helpen om een slijmvormende liter zuivel te drinken om al die bacterieren weg te slijmen?

--- Einde van citaat ---
daar ga ik alleen maar erger van blaffen

Sam:

--- Citaat van: Lovelocker op 29 april 2004, 16:25:52 ---Zo werkt dat volgens mij niet...Dan zou je beter kunnen stomen. Maar is die hoest wel van verkoudheid?

--- Einde van citaat ---
Waarvan anders? Maar misschien is het inderdaad niet normaal om een week of drie te hoesten als je verkouden bent? Vorige keer eindigde het in een lichte longontsteking trouwens. Wanneer moet je hier nou voor naar de dokter? Ik vind het zo'n onzin want ik ben voel me verder niet ziek.

Sam:

--- Citaat van: fem fatale op 29 april 2004, 16:26:16 ---
--- Citaat van: Sam op 29 april 2004, 15:09:42 ---Zou het nou helpen om een slijmvormende liter zuivel te drinken om al die bacterieren weg te slijmen?

--- Einde van citaat ---
daar ga ik alleen maar erger van blaffen

--- Einde van citaat ---

Ok dan doe ik dat niet :) Ik vroeg me dus af of als je veel slijmvorming hebt het afdrijven van bacterien niet sneller gaat ofzo.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie