Vegatopia Forum

Skieen en vegalunchen?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Skieen en vegalunchen?
« Gepost op: 02 februari 2009, 16:21:43 »
hoi allemaal,

over 4 weken is het zover, dan bind ik weer mijn lange latten onder en ga ik weer skieen.
Nu gingen we voorgaande jaren altijd naar hetzelfde skigebied in Tjechië (al een jaar of 8) en daar wist ik precies waar ik oed kon ete en waar niet. Maar dit jaar ga ik met een groep vrienden, allen niet vega naar Obertauern in Oostenrijk. Vooral over het middag eten maak ik me een beetje zorgen, want dat was in Tjechië ook het lastigste. Nu heb ik al zo'n leuk pakketje tartexpateetjes meegenomen, zodat ik in het uiterste geval een broodje van het ontbijt kan meenemen en dat kan opsmeren, maar heb eig. geen zin om de hele dag met een rugzak voor mijn 2 broodjes. iemand nog goede tips voor iets lunchs vervangends?? voor het avond eten ga ik er van uit dat het wel goed komt!

marjolijn
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Skieen en vegalunchen?
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2009, 19:44:07 »
Je bedoelt wat voor dingen je kunt bestellen in Oostenrijk tijden de lunch? Misschien staat hier http://www.vegatopia.com/smf/index.php?topic=2153.0 nog iets nuttigs?
,,,,فلافل