Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vogelaarsdraad

<< < (48/104) > >>

Monique:

--- Citaat van: Blub op 30 juni 2008, 11:25:15 ---Ik zoek een goed boekje om vogels te determineren, ik heb een oud boekje van toen ik bij IVN zat maar regelmatig tref ik vogeltjes aan die er niet in staan.
Wie weet een goed compleet boek?

--- Einde van citaat ---

De vogelgids van de ANWB komt goed uit de bus en werd op mijn natuurgidsencursus aangeraden.

Aiko:
En als je een Postbankrekening hebt en vijfhonderd piek over, kun je die naar je spaarrekening overpompen om een tegoedbon van tien euro te krijgen om te besteden in een ANWB-winkel. Moet je wel zo'n dinges (zie reclamepost van de Postbank) invullen (je kan ook kiezen voor stomme rentepunten) en aangeven dat je zo'n bon wil.

Ligfietsertje:

--- Citaat van: Modub op 10 juli 2008, 22:27:23 ---
--- Citaat van: Blub op 30 juni 2008, 11:25:15 ---Ik zoek een goed boekje om vogels te determineren, ik heb een oud boekje van toen ik bij IVN zat maar regelmatig tref ik vogeltjes aan die er niet in staan.
Wie weet een goed compleet boek?

--- Einde van citaat ---

De vogelgids van de ANWB komt goed uit de bus en werd op mijn natuurgidsencursus aangeraden.

--- Einde van citaat ---

Een andere topper onder de vogelgidsen is: Vogels van Europa van Lars Jonsson (uitgeverij Tirion).  Ook deze wordt door vele vogelkijkers (waaronder mijzelf) gebruikt.
Het is wel geen lichtgewicht gidsje maar een meer dan 500 bladzijden tellend A5-boek.

Christiaan:

--- Citaat van: Modub op 10 juli 2008, 22:27:23 ---De vogelgids van de ANWB komt goed uit de bus en werd op mijn natuurgidsencursus aangeraden.

--- Einde van citaat ---
Moet je ook nog steeds een nooddoop kunnen uitvoeren?

O nee, dat waren gewoon de gidsen. Carry on.

Monique:

--- Citaat van: Christiaan op 10 juli 2008, 23:12:22 ---
--- Citaat van: Modub op 10 juli 2008, 22:27:23 ---De vogelgids van de ANWB komt goed uit de bus en werd op mijn natuurgidsencursus aangeraden.

--- Einde van citaat ---
Moet je ook nog steeds een nooddoop kunnen uitvoeren?

O nee, dat waren gewoon de gidsen. Carry on.

--- Einde van citaat ---

??? ik ben je ff kwijt hoor....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie